Daar zijn ze dan... foto's van Iwaldo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 18:59

Eerst maar een paar met mij...
[img]../upload/145/Zadelen.jpg[/img]
Hier zijn we op de poetsplaats aan het zadelen (poetsplaats komt een beetje vies over maar ligt aan het kunstlicht hihi)
Wat een lief koppie he?

[img]../upload/145/HALTHOUDEN.JPG[/img]
Saampjes in de bak.. Meneer doet erg z'n best om in de camera te kijken... LOL *LOL*

[img]../upload/145/IK_&_WALLIE.JPG[/img]
Nog eentje dat we stil staan.. (Ohja ik rijd normaal eigenlijk nooit met cap maar deze foto's heb ik opgestuurd voor mn werk in Amerika..moet ik wel het goede voorbeeld geven natuurlijk)

[img]../upload/145/Draf.jpg[/img]
Ja hij is onscherp.. maar dit was tenminste een foto waar ie leuk op loopt. Het is heel moeilijk om een scherpe foto te krijgen tijdens het rijden! (terwijl ik er eentje heb in galop waar ie haarscherp is Verward )

[img]../upload/145/IWALDO_DEUR.JPG[/img]
En weer terug op stal...poepie!!
Ons snoepje van de week Kwijl


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:02

GAVE FOTO'S!!!! Haha! Haha! Haha! Echt lief! Ik had hem me wel anders voorgesteld, meer een vosje ofzo Party!! Party!! . Maar ik vind hem wel heel stoer!
groetjes,
Manon

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:02

Aaaah, gossie, hij is lief! Enne, het kan echt geen kwaad hoor, om met cap te rijden , daar hoef je je niet voor te verontschuldigen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:03

*wauw* wat een mooie foto's en wat een mooi paard........wel erg hoog, of niet?

Jacqueline

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:06

Leuk beestje zeg!!! Lief koppie heeft ie Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 19:07

Mwa valt mee.. een jachtpaard he? 1.75 ofzo. Bij ons op stal zijn er een stuk of vijf die nog veel groter zijn Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:18

istie helemaal van jou? Naja, als je een beetje lenig bent valt 1.71 ook wel mee heb ik gemerkt, maar als je je beperkt tot 1.64m valt 1.68m al tegen (gister ging ik bijna onderuit toen ik op Joop wilde klauteren *LOL* ) Maar ja, ik kom er gelukkig wel op zonder de beugels langer te maken... Heb met Hercules wel een keer bijna mijn been uit de kom gehaald ofzo, kon ff niet meer lopen, dokter snapte er ook niets van... Fysio al evenmin, dus tja, ik kijk maar een beetje uit als ik erop ga..

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:31

mooi paard erg massaal! hou ik van Haha! hehe en loopt netjes op die foto zet die ander hier ook maar neer je hoeft je niuet te schamen als je paard eens minder gaat dan een ander Vingers aflikken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 20:41

Hihi pieterjan dankj je nou in ieder geval hoef ik me niet te schamen voor z'n springtalent Knipoog Ik heb nog andere leuke ja maar die zijn nu op de bus naar de USA dus moet ik eerst ff nabestellen.

Laui: de jachtruiters bij ons (sommige hele kleine mannetjes met een hele dikke buik LOL) hebben opstijgbeugels; misschien iets voor jou? LOL Twee versies: 1tje met een extra uitklapmetale beugel aan de beugel vast en de ander daar zit een extra stuk beugelriem aanvast die je dubbel vast kan maken en dus losmaken als je opstapt. Hihi ik kom d'r ook met moeite op soms hoor.. vooral als ik zelf lekker stijf ben Knipoog

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:31

hahahah sommige jachtruiters zijn echt komisch ja. DAt ze er een hele jacht op blijven zitten verbaas ik me er nog steeds over. Verward Lachen

Groetjes!
ps ga jij ook altijd mee naar de jachten?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 21:45

yepz ikke ga altijd mee als Waldo moet lopen.. gaat toch snel een hele dag werk inzitten (van 8-8 meestal) Nou ik kan je toch een hoop verhalen vertellen over jachtruiters.. LOL

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:57

whoooooo!!!!!
Is ie zo groot of lijkt dat maar zo?
Jeetje wat een reus.
Hij heb wel een lief koppie, dat moet ik toch toegeven!!!!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 06:49

Ik had eigenlijk ook een vos of gewone bruine verwacht!
Vind het een prachtig paard hoor Laura!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 09:03

Hihi stef ik vind m eigenlijk wel meevallen qua grootte.. maar als je m naast een shet zet is ie best heel huge ja Knipoog Hij is trouwens dikke vriendjes met onze buurshet.. Die kruipt onder het stroomdraad door Verward en staat dan bij Wallie in de wei. Als Waldo alleen staat vind ie dat prachtig! Zitten ze te neuzen (is zo lief!) Had echter ook wel eens gehad id zomer toen alle 7 jachtpaarden met elkaar in de wei liepen en toen begon er eentje achter die shet aan te jagen... Iwaldo net zo hard meedoen (jaaaha tikkertje met mn vriendje...) Hield even mn hart vast.. kudde lompe bokken achter die shet aan die voor z'n leven rende hihi.. Maar er is niks gebeurd gelukkig..

Ja Nimber: hij heeft best een aparte kleur he? Vind m op de foto's niet zo denderend.. sidns ie de laatste keer geschoren is was ie heel vaal grijs-bruin Misselijk Hij is veel mooier als ie al z'n haar weer heeft dan is ie vaak echt diepbruin tot zwart en in de zomer krijgt ie een heel bruine neus en verkleurt ie bovenop ook wat lichter Lachen
Dan is ie helemaal zo donker als zijn benen (zijn niet geschoren, = jachtmodel)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:45

Mooi beestje joh! Die kleur is ook mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 21:08

Aaaaaaaahhhhhhhh wat een lieverd!! Echt leuke foto's hoor.
Ik hoop echt voor je dat het wat wordt met die baan in de States. Het lijkt me in ieder geval een fantastische ervaring!!

Knuffels voor Wallie

Party!! Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 30 bezoekers