dres+spring fotos graag tips!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 19:45

Riant schreef:
men zet normaliter zelfs geen manegepaard van 30 jaar vast aan het bit. Punt uit.


jeetje bemoei je er niet zo mee, wat ik doe is mijn verantwoording en niet die van jou... of wel? neej toch?? nou ieder zijn eigen manier

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 19:50

KeeK schreef:
Hey Marijke!
Ik zat zo te kijken (had de naam van TP niet gezien), en ineens dacht ik: "Hé, die ken ik!" Tong uitsteken Ik ga je verder geen commentaar geven, laat ik over aan mijn 'collega's'. Knipoog Maar leuke foto's, en en Hunter is echt ene mooie Fries!


hey!
whaha wist eerst helemaal niet dat jij het was, snel in je profiel gekeken... Bloos wist niet dat dat je 'bokt-naam' was... Haha!

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 19:52

nexthorse schreef:
gaaf paardje, egt leuke foto's trouwens, je zou idd je houding wat meer kunnen verbeteren door meer op het middelpunt van je zadel te gaan zitten, dat is makkelijker voor jou en je paardje


ik snap niet helemaal wat je bedoeld, moet ik juist nog iets naar voren gaan zitten in ut zadel of juist wat naar achteren??

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:34

Mens,wees niet zo vreselijk hard voor jezelf!
Aan je houding met springen kan gewerkt worden.

En om deze schoonheid wat soepeler te krijgen,
kun je veel voltes en achtjes rijden.

En is het niet een idee om het allemaal wat rustiger aan op te bouwen?
Denk aan de benen,om na zo'n tijd relatief hoog te gaan springen.

sandra_88

Berichten: 14
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:52

riant?:men zet normaliter zelfs geen manegepaard van 30 jaar vast aan het bit. Punt uit.

ik vin ut onzin als je van je paard weet dat die no0it wat zal doen en uhm der ff snel aandoet wat maak ut uit en ik kijk op jouwn profiel en dan heb je ut over gevaarlijk tegen haar maar ik kijk en sie ik dat je met ijzers op sneeuw gaat rijden dat vin ik pas gevaarlijk..!!!

rachel15

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 10:58

hey riant,
ik vind jou trouwens echt erg onverantwoordelijk!! kijk eerst eens naar jezelf en daarna pas naar mij, ok ik zet een half slapend paard aan een bitring vast om ff een foto te maken, jij rijd met ijzers op sneeuw en verzuipt je paard bijna in ut water! neej dat is verantwoordelijk...