staroli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 23:58

Geweldig verhaal???? Klopt het wel. Ten eerst worden paarden uit Bulgarije niet gevlogen, ten tweede als dat wel zo was kan je nooit een vliegtuig afhuren en ten derde zijn die fotos niet gemaakt in Bulgarije?!? Paarden uit Bulgarije rijdt je gewoon met de trailer naar Nederland. Oja by the way, dit paard ziet er niet mishandeld uit en die laatste foto waar je zegt dat ze zo mager is en de manen er niet uitzien. Bij meerdere jonge paardjes van een maand of 8 die de winter ingaan zie je wel eens een rib, ze zien er op die leeftijd niet zo voordelig uit. Zo te zien loopt dit paardje in de kudde dus ga je ook die manen niet borstelen of laat staan wassen. en jaarlingen eten wel eens elkaars staart en manen aan hoor.... Maargoed ik wens je in ieder geval veel plezier met je paard en waar ga je hem trouwens stallen??? Dan wil ik je wel helpen met eventueel zadelmak maken hoor..zit bij je in de buurt... Lachen Lachen Lachen


Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:14

Volgens mij iets teveel Penny-verhalen gelezen???? Verward Schijnheilig

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

saskiatje

Berichten: 492
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-01 00:16

nou hardstikke bedankt voor je compliment maar eigelijk zit er al een slot op dus niet meer reageeren en anders via pb of via e-mail maar goed dit is de laatse dan maar!!! en je kan me msichien wel helpen ja maar pb me ff doei doei!!! en zet wat meer info van je zel erin dat berichtje dus doei doei!!! en wil je er dan geld voor hebben ja of nee?!

~*i love ~*lucky lady*~ for ever*~

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:16

SSSSLLLLOOOOOTTTTJJJJJJEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:20

Citaat:
Op 2001-11-09 23:16, schreef saskiatje:
nou hardstikke bedankt voor je compliment maar eigelijk zit er al een slot op dus niet meer reageeren en anders via pb of via e-mail maar goed dit is de laatse dan maar!!! en je kan me msichien wel helpen ja maar pb me ff doei doei!!! en zet wat meer info van je zel erin dat berichtje dus doei doei!!! en wil je er dan geld voor hebben ja of nee?!



oeps verkeerde topic of niet??
Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:28

denkbeeldig slotje heleen
Schijnheilig get it?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:30

Kunnen jullie wel tegen een klein meisje?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:31

aha
maar ehh
( beetje vaag)

( ff gekopierd)
en zet wat meer info van je zel erin dat berichtje dus doei doei!!! en wil je er dan geld voor hebben ja of nee?!


dit deel snap ik niet

maar een denk beeldig slotje gaaf!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 00:38

Ik denk dat er weer genoeg gesproken is over dit onderwerp. De meniningen blijven zich herhalen.

daarom een slotje....en dit keer geen denkbeeldige

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 68 bezoekers