toemba@work...maar nu met mijzelf

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:07

Ten eerste wat een super leuk beest heb je onder je!!!! en ten tweede die 29 kilo was zeker wel een paard waard. Echt super van je om zoveel af te vallen. De volgende 20 kilo gaat je zeker lukken.

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:14

Proficiat dat je zo veel bent afgevallen OK dan! ! Uit ervaring (ik ben nu ook aan het afvallen, reeds 12,5 kg kwijt Bloos ) weet ik dat je je zoveel lekkerder gaat voelen als je al die kilo's niet meer mee hoeft te sjouwen. En mijn paard vindt het ook een stuk prettiger!
Ik ga nog door, net als jij, dus bij deze steun ik je om de laatste etappe met goed gevolg af te leggen Ach gut .
By the way: je hebt een superleuk paard!! Dat zijn toch leuke cadeautjes die je jezelf moet gunnen Haha!

anoukje

Berichten: 450
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:36

supermooi paardje hoor! *LOL* je staat er echt leuk op!
echt knap dat je zoveel bent afgevallen! OK dan!

teqil_mikey

Berichten: 2139
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:40

leuk paardje Haha! kan leuk lopen zeg

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:43

Ziet er fantastisch uit Judith!!! En geweldig knap van het afvallen hoor

Na 20 kilo een paard cadeau - nu nog 20 kilo ..... weer een paard erbij Haha!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:36

Heey Judith, leuke foto's!! Ziet er echt goed uit, met jou of ilse erop valt het niet eens op dat ie zo groot is!!

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:03

judithh schreef:
mijn teugels zijn idd wat te lang, maar ik ben ook helemaal nog niet bezig met oprichting, ok is geen excuus om je teugels niet korter te nemen. maar ik vind het zelf fijner om een jong paard meer lengte te geven, en ga ik mijn teugels korten nemen dan val ik weer erg voorover, het is voor mij gewoon heel erg moeilijk met mijn rug...


Wow, wat een paard.. [kwijl..] en wat een supermotivatie heb je! Zo'n kado wil ik ook Haha! COmmentaar op je houding en zit zal ik je niet geven [ik ben in een goede bui vandaag Tong uitsteken] nee, je hebt zelf al aangegeven dat je erge rugklachten hebt en dus niet rechtop kan zitten. Over je teugels: ze kunnen idd korter, maar dan moet je je handen verder naar oren brengen, misschien is dat niet mogelijk in verband met je rug. Echt heel erg veel plezier met je knollie!!! OK dan!

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:27

ricoh schreef:
Heey Judith, leuke foto's!! Ziet er echt goed uit, met jou of ilse erop valt het niet eens op dat ie zo groot is!!


denk dat, dat komt omdat we zelf ook allebei reusjes zijn!... Haha!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:39

judithh schreef:
dank je voor jullie reacties!!
en miljoes...hoe gaat het met zorro? zie dat jullie in de L zitten, goed hoor!!
geef zorro een dikke knuffel en een hele grote van Yentl!


Ik zal Zorro een knuffel geven Haha! Het gaat nu weer goed met Zorro we hebben inmiddels een andere instructeur en we zijn hard aan het trainen voor de L2 Cool Tong uitsteken

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:40

Super mooi paard zeg!
Zie dat je ook in rotterdam woont misschien kan ik hem ooit eens in het echt bewonderen, want volgens mij is ie dan nog mooier Haha!

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:12

Leuke fotoos en een leuk paard zeg!!