IngridM & Maddox @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:42

Jessie88 schreef:
Een tijd geleden zag het er allemaal nog zo somber uit in het ziekenhuis


is vandaag 1 jaar geleden..........tijd voor gebak !!! Schijnheilig


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:07

Leuke foto's Ingrid!

Ik vind jullie ook een leuke combi

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:01

Die onderste SCHITTEREND, diue ou ik uitvergrote

So close,
no matter how far.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:03

IngridM schreef:
ja stoer he was weer trots op mezelf, EN ook nog over het bruggetje gekomen....(niet vragen hoe haha)

ing ik vind het super wat je nu weer doet na alles echt heb ik enorm bewondering voor super super

Just Beleve and HOPE

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:51

Imker, vergis niet in Maddox even bij elkaar rijden hoor..... is echt niet zo makkelijk. Ik vind het heel fijn dat Ingrid vooral bezig is met haar eigen houding. Tyrza laat haar vanzelf wel meer doen. Maddox is echt geen grapje om aan het werk te krijgen.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:00

Gave foto's zeg! erg mooi paard!

Sjef

Berichten: 156
Geregistreerd: 26-03-04
Woonplaats: ZH / NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:18

Leuke foto's, denk alleen dat of het zadel iets te klein is of je kont te groot Tong uitsteken

Succes verder met rijden Knipoog

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:14

Wow! Die foto's zijn echt van super kwaliteit! Heel mooi!

:D M2 + 8 :D

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:18

Fijn Ingrid........... heel fijn dat je jezelf weer gevonden hebt en zowaar op het paard..........

Vind het heel verstandig dat je eerst aan je houding en dan aan het paard werkt.......... van het een komt het ander!

Super hoor, ik zit hier gewoon te genieten van jou.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 08:37

gijsenkim schreef:
Vind het heel verstandig dat je eerst aan je houding en dan aan het paard werkt.......... van het een komt het ander!


tja, ik wilde weer helemaal opnieuw beginnen met rijden dus eerst die houding maar 'ns goed krijgen en daar heb ik al een ERG grote kluif aan...... Cool
Misschien komt werken aan het paard daarna wel

en inderdaad wat manon zegt; maddox is niet echt makkelijk ff bij elkaar te rijden nee....

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 08:50

IngridM schreef:
tja, ik wilde weer helemaal opnieuw beginnen met rijden dus eerst die houding maar 'ns goed krijgen en daar heb ik al een ERG grote kluif aan...... Cool
Misschien komt werken aan het paard daarna wel

en inderdaad wat manon zegt; maddox is niet echt makkelijk ff bij elkaar te rijden nee....

hoeft toch ook nog nie het is echt fijn dat je weer zo lekker bezig bent met de paardjes echt top gewoon! wordt er vrolijk van! heb je berichten altijd gelezen "in de schaduw" en volgde het hele verhaa len dit deed me goed te lezen Pling

Just Beleve and HOPE

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:01

leuke foto's!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:47

Ook ik heb de grootste problemen om Maddox gesloten te krijgen. Lopen doet ie wel, maar hij is o zo slim om er gauw onderuit te kruipen.

Daarom vind ik het extra knap van Ingrid dat ze zo volhardend en enthousiast aan het werk gaat Lachen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:39

Tyrza schreef:
Ook ik heb de grootste problemen om Maddox gesloten te krijgen. Lopen doet ie wel, maar hij is o zo slim om er gauw onderuit te kruipen.

Daarom vind ik het extra knap van Ingrid dat ze zo volhardend en enthousiast aan het werk gaat Lachen




Bloos Haha!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:35

Heeej
Leuke foto's en leuk beestje!
Vind vooral die laatste foto heel leuk

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 103 bezoekers