Pharaon@work met nieuwe peesjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Pharaon@work met nieuwe peesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:21

ja het linkse peesje zit wat te fel naar onder! dat is (toen we het zagen) goed aangedaan. dat ie zijn rug 'wegdrukt' weet ik. daar word aan gewerkt. Verder moet je totaal niet op mijn houding letten want die trok op nx Verward ook was pharaon er niet goed bij. mijn buurmeisje had iets van 15 mensen bij der op bezoek en die waren allemaal lekker wild door haar weide aan het crossen waardoor zowel ik als pharaon afgeleid waren, ik heb nl ruzie met een paar van die mensen. en wat is leuker dan de pony van de persoon waar je ruzie mee hebt te laten schrikken? Scheve mond. en allemaal een keer op de shet. arme shet ze zaten zelfs met appels op m te gooien op het laatste omdat ie niet vooruit wou..
maar goed, hier de fotos:
Afbeelding
poseren
Afbeelding
stappen, ik geloof beetje strekken. of toch poging tot Schijnheilig
Afbeelding
poging tot verkorte draf Verward
Afbeelding
draf.
Afbeelding
uitstrekken Lovers hier loopt ie mooi Lovers
Afbeelding
uitstrekken in stap (als die grijze band weg was zou je het zien. mijn upload site doet moeilijk Verward)
Afbeelding
ontneust in draf
Afbeelding
verkorte draf.
Afbeelding
wat ik hier doe geen ide, wijken of buitenstelling misschien? Verward
Afbeelding
nog wat uitstrekken.
Afbeelding
draf.

er horen nog 4 fotos te komen. maar ik moet nog even wat doen!! dus die volgen later. hier alvast een indruk.
drukt ie zijn rug al minder weg?
mijn houding:
tenen naar binnen
hakken omlaag.
rug minder hol maken...
weet niet waarom ik dat zo fel deed gisteren.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:25

Ahh wat een lieve pony Haha!
Hij loopt niet helemaal ontspannen,maar daar heb je zelf al de reden voor gegeven Knipoog

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:37

heb je geen zadel?
misschien vind ie het niet zo fijn dat je op zijn rug 'stuiterd', en drukt hem daarom zo weg hij heeft daardoor ook al een behoorlijke onderhals ontwikkeld. zou toch proberen meer ontspanning erin te krijgen (is moeilijk weet ik) ga des noods veel longeren met dubbele of touwtje

momenteel paardloos

Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:39

@marlo: zucht. kan je echt niet lezen Scheve mond het staat erbij waarom ie zo gespannen loopt.
normaal loopt ie ontspannen, het is een heel nerveus beestje. zou jij ontspannen lopen als er langs jou mensen je laten schrikken etc? ik niet. ik heb een zadel. ben al een week aan het zagen om een zadelmaker te laten komen om het op maat te maken. ze wilt niet. kan ik niets aan doen.
*niet aanvallend bedoeld mocht dit zo overkomen*

piedrolover: dankjewel Haha!
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-07-04 10:41, in het totaal 3 keer bewerkt

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:40

Volgens mij had Pharaon last van t zadel ofzo..(toch?) en dat ze daarom zonder zadel rijdt.
ziet er best leuk uit. Alleen jammer dat de foto's zo donker zijn.
Wat voor peesjes heb je eigenlijk?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:43

merk weet ik niet juist. het zijn vrij elastische peesjes, heel soepel met een paar verhader plekken, het zijn eigenlijk peesjes en strijklappen in een...tenminste als ik naar die verharde plekken kijk Lachen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:43

Het is een leuke pony, maar waarom begin je dit topic al met allerlei verdedigingen?
Als je zo veel te verdedigen hebt naar jou idee; snap ik niet dat je de foto's op bokt zet.

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:45

Waarom rijdt je eigenlijk met peesjes, is het nodig?
Mijn vorige antwoord kwam net na Pharagirlkes antwoord. Anders had ik dat niet gezegd van dat zadel, als zij het al over de zademaker had gehad.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:48

zijn het peesbeschermers of transportbeschermers Verward ze zijn duidelijk te groot, en dat belemmerd je paard alleen maar in de bewegingen...
Dus kun je beter zonder rijden

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:49

je paardje heeft een behoorlijke onderhals, en die heeft ie echt niet in 1 , en ook niet in 1 week (zolang ben je toch al bezig met het zadel?)
hij drukt zo te zien al veel langer zijn rug weg, je had er dus al wat eerder mee bezig moeten gaan (zadelmaker/ da)
en er staat niet waarom ie zijn rug weg drukt, er staat alleen dat ie dat doet

momenteel paardloos

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:51

inka schreef:
Het is een leuke pony, maar waarom begin je dit topic al met allerlei verdedigingen?
Als je zo veel te verdedigen hebt naar jou idee; snap ik niet dat je de foto's op bokt zet.


volgens mij valt dat wel mee,maar op bokt moet je je hier voor elk niet-perfect dingetje verdedigen.
want als ze het zelf niet gezegd had,had iemand anders het wel in zijn/haar commentaar gezet.

maar even terug naar het topic zelf,ik vind het een leuke pony en het kan gebeuren dat hij eens niet ontspannen loopt,gaat volgende keer vast beter Lachen

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 10:52

Nimmedor:had iets verkeert gelezen, dit was de kleinste ponymaat...volgens de winkelier deed de lengte er niets toe. ze zijn heel soepel. tis een soort van stof...niet echt zo heel erg hard...
oliver: ik doe ze eigenlijk aan om te springen...heb hierna nog wat gesprongen (toen die gasten weg waren.) Pharaon is daar gek op. ik zie het als een soort beloning om als ie naar mijn zin goed gelopen heeft (gelijk nou dressuur met die mensen rond hem en hij toch probeerde te luisteren) hij een sprongetje mag maken...
Inka: ik begín dit topic met verdedigingen Verward
waar dan? ik vertelde gewoon waarom ik zonder zadel reed Verward
sorry hoor.ik zal niets meer uitleggen Verward
snoevie: dankjewel Lachen

edith: had een paar dingen mis gelezen denk ik Bloos
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-07-04 11:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:56

pharagirlke"]
Inka: ik begín dit topic met verdedigingen Verward
waar dan? ik vertelde gewoon waarom ik zonder zadel reed Verward
sorry hoor.ik zal niets meer uitleggen Verward
snoevie: dankje Lachen
[/quote]

Dit noem ik verdedigen. Alles opnoemen waar eventueel commentaar op zou kunnen komen en daar bij voorbaat al een reden bij zetten.

[quote="pharagirlke schreef:
ja het linkse peesje zit wat te fel naar onder! dat is (toen we het zagen) goed aangedaan. dat ie zijn rug 'wegdrukt' weet ik. daar word aan gewerkt. Verder moet je totaal niet op mijn houding letten want die trok op nx ook was pharaon er niet goed bij. mijn buurmeisje had iets van 15 mensen bij der op bezoek en die waren allemaal lekker wild door haar weide aan het crossen waardoor zowel ik als pharaon afgeleid waren, ik heb nl ruzie met een paar van die mensen. en wat is leuker dan de pony van de persoon waar je ruzie mee hebt te laten schrikken? . en allemaal een keer op de shet. arme shet ze zaten zelfs met appels op m te gooien op het laatste omdat ie niet vooruit wou..

PAS OP!!!!! zwanger dus alles wat je zegt kunnen mijn hormonen tegen je gebruiken Lachen

Op zoek naar lp's? Ga dan naar: http://www.blue-rain.nl

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:00

Nimmedor schreef:
zijn het peesbeschermers of transportbeschermers Verward


Vroeg ik me ook af.
Maar het zijn dus blijkbaar peesbeschermers.
Maar ik vind Pharaon een leuk paardje om te zien. Ook al loopt hij niet helemaal zo als het hoort Knipoog

Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:03

inka: ik doe dit omdat ik anders alles wat ik toch al weet 1000 keer moet aanhoren...ik werk er aan...maar dat gaat niet allemaal in een keer...

Marlo: zie dat je je bericht hebt aangepast: ik heb moeilijke ouders. het duurd allemaal wat langer eer dat ik dingen klaar krijg. ik ben al aan het zagen voor zadelmaker. zoals ik al zei komt die nog wel! heb wat geuld als t kan? volgens iemand die al vrij lang met paarden bezig is krijgt een pony er niet zo super veel last van als ie zijn rug wegdrukt. en zijn er heel weinig ponys die hun rug echt gebruiken. waarom word er dan bij mij gezeverd als ik er aan het werken ben Verward

oliver: dankjewel Lachen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

loez

Berichten: 11062
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:29

ik vind het een leuke pony!;)
en idd zoals snoevie zei.als je dingen bijv over je houding enz niet zegt,krijg je het 10000x te horen achter elkaar.
dus kan me voor stellen dat pharagirlke zich een beetje verdedigt.
zou ik ook doen.is toch nix mis mee?
commentaar en tips krijgen 1 of 2x oke.maar 10x achter elkaar Verward
dan weet je het wel!.
en je hebt zelf al commentaar en redenen gegeven waarom het niet zo lekker ging;)
idd volgende keer beter:)!
succes ermee!

[o]

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:36

je houding is al vooruitgegaan !

over het gaan van je pony zal ik niets zeggen want dat is nog niets veranderd..
misschien toch beter om een zadel te gebruiken
hij ziet er iig wel superglanzend uit OK dan!

peesjes zijn veels te groot ..

Ayasha
Blogger

Berichten: 57828
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 12:24

loez: dankjewel Lachen

dankje crossmonster. aan het gaan van de pony word echt gewerkt. het wil alleen niet zo van 123 lukken Scheve mond wat nogal normaal is denk ik...

zoals ik al zei ben ik echt aan het smeken om de zadelmaker te laten komen! mijn zadel past niet meer...maar dat weet je waarschijnlijk al.k hoop dat ik mijn moeder overtuigd krijg. en anders betaal ik het zelf. dan heeft ze weinig of niets meer te zeggen...maar dan moet ik wel weten op hoeveel ik mag rekenen...
op die glans ben ik zelf ook fier met een vilte of wolle doekje erover gaan Knipoog

dat die peesjes te groot zijn snap ik niet Scheve mond het was de kleinste maat achja... dan maar weer zonder... ik houd ze. als ik ooit een groter paard heb kan die ze misschien aan doen...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:04

uiteraard gaat dat niet 123 meiske!
het duurt best lang voor je bent waar je wil zijn!
de ene doet er langer over als de ander, zoiets kun je niet versnellen !

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:26

leuke pony en mooie nieuwe peesjes!!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:34

Leuke pony!
Begrijpelijk dat ie niet ontspannen loopt als ze daarnaast met een shet aan het crossen zijn , en het toch al een nerveus beestje is..
je houding vind ik wel meevallen hoor, zeker zonder zadel netjes zitten is moeilijk.

BelleFleur

Berichten: 1853
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:43

Leuke pony, en trek je niet teveel al die commentaar aan, de meeste mensen rijden zelf toch ook niet perfect (ik ook ZEKER niet), en idd, als je jezelf niet op voorhand verdedigd, krijg je gelijk tien keer na elkaar de commentaar dat je je hakken moet uitdrukken en van die dingen... Allemaal heel belangrijk, dat wel maar met 1 keer weet je het ook wel, niet?
Alleszins veel succes nog met de pony en de peesjes !!!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:56

Grappig!
Rijdt je vaker zonder zadel? Ziet er namelijk wel grappig uit zo Haha!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:05

inka schreef:
Het is een leuke pony, maar waarom begin je dit topic al met allerlei verdedigingen?
Als je zo veel te verdedigen hebt naar jou idee; snap ik niet dat je de foto's op bokt zet.


Misschien zijn het geen verdedigingen maar feiten
Leuke foto's ga geen commentaar geven,word al zo veel gegeven en je weet zelf wat fout is Knipoog

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:07

Hele lieve pony hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SuperSuup en 30 bezoekers