Parelli Playday Wageningen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annek
Berichten: 117
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:55

Wauw, dat is echt gaaf zeg. Kan iedereen aan zo'n playday meedoen? Bij mij in de buurt doet er niemand aan parelli, tenminste niet dat ik weet, en als je uitlegt waar je mee bezig bent zitten ze je raar aan te kijken. Maar het lijkt me zo leuk om het af en toe samen met andere te doen. Niet dat ik al onwijs ver ben ,want ik ben nog maar een paar maanden bezig. Maar de foto's zijn echt supergaaf.

Groetjes,
Anneke

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:13

zelfde probleem Anneke , heb dit jaar Level 1 gehaald en ben wel met level 2 bezig maar toch merk ik dat de klad er een beetje inkomt omdat je altijd maar alleen aanhetprutsen bent.

Zijn er mensen in Noord Holland dan kunnen we hier ook eens zo'n dag organiseren lijkt me hartstikke leuk!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:30

Hee wat leuk zeg dat grondwerk Ziet er goed uit.
Lijkt me erg leuk om zo iets te leren. Jullie hebben er ook veel plezier in gehad zo te zien.

Hoe vaak doe je nou over een onderdeel voordat je pony begrijpt wat je wil?

annek
Berichten: 117
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:31

Ja, inderdaad dat heb ik ook..

Of zijn er mensen in Zuid Holland!! Nou ja, aande andere kant vind ik het ook niet erg om er een eindje voor te gaan rijden maar dan moet je iedere keer een trailer lenen, dat is meestal wel lastig.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:18

Ik herken het probleem. Ik ben de enigste in mijn omgeving die aan parelli doet en zie bij die conventionele stallen bij ons maar eens met parelli aan te komen. Een beetje circus met paarden. Ik zou wel willen dat zij hun ogen eens opendeden. toevallig nog parelliƫrs omgeving den bosch???

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:17

Jammer dat Parelli Nederland niet zoveel organiseert, want zij weten precies wie in heel Nederland aan Parelli doet.
Je zou kunnen proberen om een oproepje te plaatsen op mijn parelli gerichte forum (www.naturalhorsemanship.nl)
of op de yahoo-groups savvy of natpaard.

Het oefenen van een onderdeel gaat vrij snel, het gaat er vooral om dat je paard de 7 games goed kent. Als hij weet dat hij opzij moet wijken voor een drijvend signaal op grotere afstand, dan kun je hem vrijwel direct door de slalom heen sturen. Net zo met achterwaarts tussen de tonnen door. het enige verschil met normaal oefenen is dat het nu veel preciezer moet gebeuren.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:19

Tof zeg!
Dit is ook een vorm van freestylen, ofniet?
Echt gaaf Lachen