Eindelijk heb ik springfoto's van Highpoint!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:03

marieke als je weer in nederland bent moet je het me laten weten kom ik weer eens een keer langs bij jou, Highpoint en Coppertjes

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:23

wow, dat ziet er gaaf uit!!! *LOL* OK dan!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:16

Zo wat een gave fotos! En wat een mooie omgeving om te rijden Lachen

Maar is dat daar niet verschrikkelijk warm met zown wedstrijd outfit aan? Tong uitsteken

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 18:27

DEESenJAMBO schreef:
Zo wat een gave fotos! En wat een mooie omgeving om te rijden Lachen

Maar is dat daar niet verschrikkelijk warm met zown wedstrijd outfit aan? Tong uitsteken


Ja het is best warm maar als het echt te warm is dan mogen we in zomer outfit, lekker in je blouse rond spingen Haha!
Maar goed, personelijk heb ik het liever te warm dan te koud hoor, dat word wel weer wennen straks in Nederland Clown

En wat de omgeving betreft, elke dag rijdt ik onze springtuin (nou ja, tuin, bak Haha! ) van 100 bij 150 meter en kijk ik uit over de banenenplantage en zie de zee en Gomera (een ander eiland) liggen. Ik ga het gemak van zo'n lekker warm eiland wel missen hoor. Je rijd bijna altijd in een tshirt, je kan altijd douchen en hype kan altijd naar buiten.

Hmmm waarom ga ik eigenlijk terug naar nederland Verward Haha!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:27

nou mooi foto's
kan heel moo springen hoor

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:52

Hij springt super!!
Welke klasse start je momenteel?

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:23

Gaaf hoor, springen ziet er goed uit.....maar als ik jou zo hoor, zou ik denk ik liever daar blijven..hmmmm heeerlijk, zon, zee...warmte, .......aaaaaahhhh jaloers!!!!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 13:43

Nimmedor schreef:
Hij springt super!!
Welke klasse start je momenteel?


OP dit moment spring ik Grupo 4, dat is 1.20 meter. Volgens mij is dat te vergelijken met M?

In Spanje heb je Test (kruisjes en lage sprongen) Abierta (1 meter tot 1.10) Grupo 4 (1.20), Grupo 3 (1.30), Grupo 2 (1.40), Grupo 1 (1.50).

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:42

Ziet er goed uit
Hij lijkt er op de foto's iig weer heel veel plezier in te hebben!

Mocht je ooit nog eens terugkomen in de buurt van Heerhugowaard, ik doe het springsecretariaat van een vereniging in Heerhugowaard-noord Knipoog

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:49

Ja, dat zou dan een M parcours zijn in Nederland. Ik ken de geschiedenis erachter niet, maar dit is hoe dan ook hartstikke leuk om te zien. Hij heeft er veel plezier in iig!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 14:04

gomir schreef:
Ziet er goed uit
Hij lijkt er op de foto's iig weer heel veel plezier in te hebben!

Mocht je ooit nog eens terugkomen in de buurt van Heerhugowaard, ik doe het springsecretariaat van een vereniging in Heerhugowaard-noord Knipoog


Ah dan weet jij misschien wel het antwood op deze vraag Knipoog

Moet ik straks als ik in Nederland ben weer eerst B springen of mag ik meteen L of M starten?
Ik heb hier bij de federation Grupo 4 gesprongen dus.
Mag ik dan in Nederland verder gaan waar ik hier gebleven ben?

Ook had ik gehoord dat je in Nederland eerst een winstpunt in de dresuur moet hebben alvorens je mag starten met springen. Geld dit dan voor mij ook? Ik heb vroegen M dresuur gereden, maar dat is 18 jaar geleden Bloos! Bloos . Tellen die winstpunten dan nog?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:11

Die wintspunten in de dressuur tellen gewoon nog Maar dan moet je niet de pech hebben dat ze je gegevens kwijt zijn geraakt en je zelf geen coupons meer hebt bewaard...(zoals cloris hier op bokt had)

Wat je moet starten durf ik niet te zeggen, volgens mij tellen resultaten in het buitenland wel gewoon mee, maar zeker weten doe ik het niet
Maar er staat me iets van bij dat je op vergelijkbaar niveau door mag rijden Ze zullen daar bij de KNHS wel richtlijnen voor hebben denk ik, neem iig een coupon of iets dergelijks van je wedstrijden mee als je terugkomt naar Nederland. Dan kun je iig aantonen op welk niveau je daar reed met je paard
Ik denk dat je toch zeker wel L mag starten met je paard. Het kan natuurlijk zijn dat ze het niveau daar technisch lager vinden ofzo en dat je daarom eerst L moet starten.

Er staat iig niets over in het wedstrijdreglement Daar zijn dit soort zaken iets te specifiek voor.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:25

Dat ziet er goed uit!
En het paard lijtk er plezier in te hebben en springt goed dus wat wil je nog meer! OK dan!