Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:05

Ik wordt echt gek van sommige boktmensen hoor! Boos!
9 van de 10 topics veranderen in ruzie-topics!
Kap daar nou eens mee mensen!

Cloverdale.. het ziet er heel leuk uit met je Shetje hoor. Heb ik in een ander topic ook al eens een keer gezet.
Dat gezeik van mensen als je op een Shetlander rijdt, dat je te groot bent! Ik Misselijk ervan! Ga vooral zo door met Flame hoor! Als ze er maar plezier in heeft, toch?! OK dan!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:06

Elles, ben bang dat veel niet op jou reactie zullen letten, aangezien dat in het vorige topic ook niet gebeurde, jammergenoeg... Maar ik heb nog stille hoop! Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:07

Jongens, laat haar lekker! Zij heeft plezier MET haar pony, dat is het belangrijkste.
Dat het niet mooi is ben ik met iedereen eens, maar wat geeft dat nou?
Lol met je knol, weleens van gehoord?
Niet goed voor je houding? helemaal waar (spreek uit ervaring) maar dat neem je dan maar op de koop toe (althans, ik wel)

Hier een foto van 2.5 jaar oud.
Ik ben hier 21, Honey is hier 7 (ik ben 174lang en woog toen ca 55 kilo, Hon is een meter)
Zielig he!!! *zucht*

Afbeelding

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:12

hee, leuke foto stef
en hon is idd zooo zielig *LOL* niet dus

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:49

mooie fotos en snap niet wat er nu mis is aan een mexicaanse neusriem. als je ze goed gebruikt geen probleem toch. Flame springt echt wel leuk.
Shetspringen is toch fijn he (en zielig Knipoog)

MinX

Berichten: 258
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: hoeksche waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:14

oww stef wat "vreselijk zielig" Ik zou bijna zeggen "als ik je tegenkom trap ik je van je paard af, dat je m zoiets aan kan doen"
Goed, even als het nog niet duidelijk was, dit was lichtelijk zwaarlijk sarcastisch bedoeld!
(nou ja, misschien trap ik haar inderdaad wel van de pony af, om er vervolgens zelf op te rijden Knipoog maar das anders)
Trouwens, na jouw stukkie over leeftijd en lengte voel ik me veel beter... =D krijg ook alitjd commentaar als ik me shetje rij, dat ik er niet op moet gan zitten. Maar ook altijd als ik naast m loop, dat ik er juist wel op moet zitten. en dan meestal van dezelfde mensen, snappen jullie het? En vaak ook commentaar dat ik "op mijn leeftijd toch wel een grotere pony zou moeten hebben" Wat een onzin, mag je op je 18e geen lol meer hebben met een shet?
Mijn shettie is naast werkpony ook grasmaaier hoor =P Echte huis-tuin-en-keuken-pony. Shetten zijn gewoon makkelijk en gaaf!!
Als ik foto's heb van mij op me shettie zal ik ze hier ook ff plaatsen
ennuh, ik had het al gezegd, maar gewoon lekker blijven rijden met Flame, en laat ze maar l*llen! Als je pony er geen probleem mee heeft is er niets aan de hand, en alstie dat wel heeft, lig jij er toch wel naast =P

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:19

Margon schreef:
[

ik zeg wat er in me opkomt! maar zeg nou zelf dit ziet er gewoon NIET uit!


SOMMIGE mensen rijden niet alleen voor het mooie plaatje maar omdat ze het LEUK vinden Schijnheilig ! Ja dit klinkt waarschijnlijk heel raar maar toch ist zo.
Ik behoor zelf namelijk ook tot die maffe figuren Tong uitsteken . Want met mijn 21 jaren 1,70 m en 55 kg klim ook nog regelmatig op mijn Shetje Beau. Dat vind hij geen punt wat goed te merken is aan zijn gedrag ( loopt vlot en wil vaak zelfs harder dan ik.

Ik vind Stephanie nog best leuk staan op Flame en vind het ook erg knap dat ze zo een parcoursje met em springt. Beau krijg ik zo gek niet dus denk ik echt dat Flame hier zelf ook lol in heeft!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:45

Pjelk"]
[quote="Margon schreef:
[

ik zeg wat er in me opkomt! maar zeg nou zelf dit ziet er gewoon NIET uit!


SOMMIGE mensen rijden niet alleen voor het mooie plaatje maar omdat ze het LEUK vinden Schijnheilig ! Ja dit klinkt waarschijnlijk heel raar maar toch ist zo.
Ik behoor zelf namelijk ook tot die maffe figuren Tong uitsteken . Want met mijn 21 jaren 1,70 m en 55 kg klim ook nog regelmatig op mijn Shetje Beau. Dat vind hij geen punt wat goed te merken is aan zijn gedrag ( loopt vlot en wil vaak zelfs harder dan ik.

Ik vind Stephanie nog best leuk staan op Flame en vind het ook erg knap dat ze zo een parcoursje met em springt. Beau krijg ik zo gek niet dus denk ik echt dat Flame hier zelf ook lol in heeft!
[/quote]

juist dat jij alleen op een paard rijd MARGON omdat je dan alle aandacht trekt van allemaal mensen omdat het zo mooi STAAT.. Ahm, Ken ik niet helpen Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:57

Jeetje wát een reacties weer zeg. Ik vind het gewoon triest. Kíjk dan naar die foto's en zie dat die pony er hartstikke veel lol in heeft! Omdat jullie toevallig allemaal een joekel van een paard hebben om te rijden (en een Shet waarschijnlijk minderwaardig vinden) hef je nog niet zó te reageren! Ik kan je vertellen dat ik het knapper vind hoe Cloverdale met haar Shet rijdt dan hoe velen met hun PAARD (jaja, het heilige woord Rolleyes ) rijden. Er zijn echt niet veel mensen die hun Shet zo hebben lopen!

Cloverdale, ik vind het er netjes uitzien, ga zo door en trek je niks aan van al dit commentaar! Sommige mensen voelen zich nou eenmaal meer omdat ze een paard hebben. Knipoog

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 08:49

stef"]
Jongens, laat haar lekker! Zij heeft plezier MET haar pony, dat is het belangrijkste.
Dat het niet mooi is ben ik met iedereen eens, maar wat geeft dat nou?
Lol met je knol, weleens van gehoord?
Niet goed voor je houding? helemaal waar (spreek uit ervaring) maar dat neem je dan maar op de koop toe (althans, ik wel)

Hier een foto van 2.5 jaar oud.
Ik ben hier 21, Honey is hier 7 (ik ben 174lang en woog toen ca 55 kilo, Hon is een meter)
Zielig he!!! *zucht*

[img]...[/img]
[/quote]
leuke foto stef!
en dat niet goed voor je houding geld bij mij vrijwel alleen met springen...
maar mijn springhouding is ook niet heel erg goed op grotere pony's...
maar met dressuur zit ik aardig recht (wat de meesten dus niet doen omdat ze vaak krom gaan zitten)
dus ik denk wel dat er wat aan te doen is eigenlijk Haha!

*stille hoop dat het goed komt Tong uitsteken *

[quote="zitake"]
mooie fotos en snap niet wat er nu mis is aan een mexicaanse neusriem. als je ze goed gebruikt geen probleem toch. Flame springt echt wel leuk.
Shetspringen is toch fijn he (en zielig Knipoog)
[/quote]
lees ik dit goed Haha!
mijn neusriem word goed gekeurd Haha! wo0w!!!! Haha! Haha! Haha!

[quote="Pjelk"]
[quote="Margon"][

ik zeg wat er in me opkomt! maar zeg nou zelf dit ziet er gewoon NIET uit!
[/quote]

SOMMIGE mensen rijden niet alleen voor het mooie plaatje maar omdat ze het LEUK vinden Schijnheilig ! Ja dit klinkt waarschijnlijk heel raar maar toch ist zo.
Ik behoor zelf namelijk ook tot die maffe figuren Tong uitsteken . Want met mijn 21 jaren 1,70 m en 55 kg klim ook nog regelmatig op mijn Shetje Beau. Dat vind hij geen punt wat goed te merken is aan zijn gedrag ( loopt vlot en wil vaak zelfs harder dan ik.

Ik vind Stephanie nog best leuk staan op Flame en vind het ook erg knap dat ze zo een parcoursje met em springt. Beau krijg ik zo gek niet dus denk ik echt dat Flame hier zelf ook lol in heeft!
[/quote]
Amen

[quote="Sammm schreef:
Jeetje wát een reacties weer zeg. Ik vind het gewoon triest. Kíjk dan naar die foto's en zie dat die pony er hartstikke veel lol in heeft! Omdat jullie toevallig allemaal een joekel van een paard hebben om te rijden (en een Shet waarschijnlijk minderwaardig vinden) hef je nog niet zó te reageren! Ik kan je vertellen dat ik het knapper vind hoe Cloverdale met haar Shet rijdt dan hoe velen met hun PAARD (jaja, het heilige woord Rolleyes ) rijden. Er zijn echt niet veel mensen die hun Shet zo hebben lopen!

Cloverdale, ik vind het er netjes uitzien, ga zo door en trek je niks aan van al dit commentaar! Sommige mensen voelen zich nou eenmaal meer omdat ze een paard hebben. Knipoog

dat kun je heel goed verwoorden Haha!
heel erg bedankt Haha!
ik trek me er ook zeker niet veel van aan

zoals stalleke volgens mij een keer zei (of iemand anders weet het niet zeker)

'ze steekt haar kop in het zand'
ben ik trots op ook Haha!

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:56

leuke foto's!
Echt jammer van sommige reacties altijd.
Ga zo door hoor, zoland beide er plezier in hebben is het toch goed! Je bent iig nix te zwaar Knipoog
Succes nog

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:36

Ik vind Flame echt iets weghebben van Berdientje (of andersom natuurlijk Haha!) echt leuk!

Het ziet er leuk uit!
Ik wordt ook altijd zo moe van die reacties Gaaaap ik ben 17 jaar 1.65 en ong. 55 kg en Berdien is een brede shet van 1.04 m. en ik spring ook met haar (rond de 60 cm vind ik hoog zat, ze is nogal lomp Haha!) en dat vind ze ook helemaal geweldig. Als ik haar in de weg zou zitten met rijden zou ze echt niet zo hard gaan met me hoor! ik heb laatst ook een springwedstrijdje gehad, en daar deden dan nog 5 andere shetten aan mee en 3 grotere pony's en een paard (in de categorie 40/50 cm) en we hebben gewonnen, we hadden geen strafpunten en waren de snelste in de barrage. En dat dan nog ondanks dat ze last van haar luchtwegen heeft!

Als we de beestjes echt in de weg zouden zitten/als het zielig zou zijn, zouden ze echt wel vertikken om te lopen hoor, althans die van mij wel Haha! Maar dat doet ze in de verste verte niet, ze vind het heerlijk, zondag heb ik lekker 3 uur met haar in het recreatiegebied gereden, en aan het eind deden we nog een stukje galop (na 2,5 uur ofzo) en ik liet haar even op haar eigen tempo lopen, en toen gingen die oortjes erop en ze ging me toch hard... hoezo zielig?

Nogmaals ik vind Flame een hele leuke pony. Ik vind het absoluut niet zielig, want dan zou het plaatje er heel anders uit zien, dan zou ook Flame er niet zo goed uit zien!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:44

Wat een leuke foto's, jammer van sommige reacties...
Best knap hoor voor zo'n shettie, het is een hele hoogte voor zo een kleintje!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:03

inderdaad,beetje erg gezeur allemaal.

maar goed,meid ik vind het er leuk uitzien.
ik vond laats je foto's waar je dressuurmatig aan het rijden was erg goed uitzien Lachen
leuke combi zijn jullie.

en je zult zelf het beste weten/voelen waneer je te zwaar bent,maar zo te zien is dat nu toch echt nog niet.

ik zie trouwens liever een wat tegroot iemand op een shet rijden,dan sommige meiden van 18 ofzo die op een slank gebouwde c/d pony'tje rijden,met de knieen bijna in de nek omdat ze niet onder de buik uit willen komen.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 17:46

Berdientje"]
Ik vind Flame echt iets weghebben van Berdientje (of andersom natuurlijk Haha!) echt leuk!
[/quote]
haha klopt ik had jou shet eerder gezien en ze hebben idD wat van elkaar Haha!

[quote="beautyfull_mickey schreef:
inderdaad,beetje erg gezeur allemaal.

maar goed,meid ik vind het er leuk uitzien.
ik vond laats je foto's waar je dressuurmatig aan het rijden was erg goed uitzien Lachen
leuke combi zijn jullie.

heel erg bedankt Haha!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:56

Ik word steeds meer teleurgesteld door sommige mensen hier van Bokt. Iemand vraagt raad en gelijk sommigen moeten gewoon kattig gaan doen. Nou, dat het er niet uit ziet...dat slaat dus nergens op. Ik heb verder ook maar niet het topic doorgelezen want ik word doodziek van al dat gekat hier! Boos!
Ik vind het hele leuke foto's en buiten dat je soms scheef zit, doet je het volgens mij wel goed! *LOL*

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 18:57

DiamondCheckers schreef:
Ik word steeds meer teleurgesteld door sommige mensen hier van Bokt. Iemand vraagt raad en gelijk sommigen moeten gewoon kattig gaan doen. Nou, dat het er niet uit ziet...dat slaat dus nergens op. Ik heb verder ook maar niet het topic doorgelezen want ik word doodziek van al dat gekat hier! Boos!
Ik vind het hele leuke foto's en buiten dat je soms scheef zit, doet je het volgens mij wel goed! *LOL*

dankje Haha!...
ja ik moet echt wat aan mijn evenwicht doen Lachen Haha!

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:47

nou ik vind dat het er hartstikke leuk uitziet laat die andere maar l*llen, hij springt nog best hoog zeg!! en wat een schatje zeg!

veel succes met je shet

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:58

leuke foto's
kijk dit bedoel ik nou he op bokt dat gezeik ook altijd.
laat iedereen in zijn waarde.
en bemoei met jullie eigen zaken zolang je het zelf niet bent.
dat meisje heeft gewoon veel plezier in het rijden en de pony zo te zien ook.
oke het wordt een ander verhaal als je "echte " wedstrijden zou rijden dan zou ik zeggen koop een grotere pony.
maar jij kan er makelijk op.en je rijdt geen offieciele wedstrijden ofwel?

dus mensen hou liever je mond dan kan er ook geen ruzie komen .
en laat elkaar in de waarde Lachen

Depny

Berichten: 768
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:42

Sammm schreef:
Jeetje wát een reacties weer zeg. Ik vind het gewoon triest. Kíjk dan naar die foto's en zie dat die pony er hartstikke veel lol in heeft! Omdat jullie toevallig allemaal een joekel van een paard hebben om te rijden (en een Shet waarschijnlijk minderwaardig vinden) hef je nog niet zó te reageren! Ik kan je vertellen dat ik het knapper vind hoe Cloverdale met haar Shet rijdt dan hoe velen met hun PAARD (jaja, het heilige woord Rolleyes ) rijden. Er zijn echt niet veel mensen die hun Shet zo hebben lopen!

Cloverdale, ik vind het er netjes uitzien, ga zo door en trek je niks aan van al dit commentaar! Sommige mensen voelen zich nou eenmaal meer omdat ze een paard hebben. Knipoog



Kvin het helemaal kloppen!!! Maaaaar... dat had ik volgens mij al duidelijk aangegeven een pagina trug... Ik rijdt dan wel een d-pony maar ik heb ook twee shetjes verzorgt en eentje gereden!!! En geloof me shetjes zijn behoorlijk eigenwijs en nog helemaal niet zo makkelijk om te rijden.. Ik had dan wel geen zadeltje maar het was heel leuk om er een buitenritje op te maken

Shetjes zijn koewlllllllll!!!!!!!!!!! OK dan!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:53

Voor het oog is het wat minder om te zien. Zeg niet dat het verschrikkelijk is hoor Knipoog
Zou mooier staan op een iet wat grotere pony. Maar zo te zien heeft Flame er lol in evenals jij. En Flame kan het best hebben.

Volgens mij is margon beetje jaloers dat ze niet kan rond crossen op zo´n gekke shet Schijnheilig

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:34

Nee ik ben niet zo erg hoor!
Ik heb tenminste een maat pony waar het er gewoon normaal uitziet!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:07

Mensen zit niet zo op te focken, als de ruiter en het paard er toch plezier in hebben, en ze heb zelf ook ogen dus ze kan best zien hoe het eruit ziet,hoeven jullie toch niet te benadrukken?

Vind het nergens op slaan sommige opmerkingen hoor, alsof deze ruiter erg is Margon,DAMN

Leuke foto's OK dan!

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 07:48

Kirsten schreef:
Voor het oog is het wat minder om te zien. Zeg niet dat het verschrikkelijk is hoor Knipoog
Zou mooier staan op een iet wat grotere pony. Maar zo te zien heeft Flame er lol in evenals jij. En Flame kan het best hebben.


hier ben ik het opzich best mee eens?
en als jij er lol in hebt en flame ook dan
is het oke Knipoog
hij heeft er in elk geval lol in!
jij vast ook!!!
toch nog succes gewenst!

groetjes anneloes

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:28

ik vind flame een leuke shet! en hij kan het volgens mij nog makkelijk hebben, zolang beide er maar lol in hebben