Eindelijk rijfoto's van LESLEY!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:10

Lydiia schreef:
kortom: lesley straalt geluk uit!
Volgensmij moet niet alleen gribaldiFAN, maar ook lesley zelf blij zijn dat hij zo goed terecht is gekomen!


ja inderdaad en laten we het nu weer gezellig houden ...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:10

Hm zei ook dat ik vond dat hij op sommige foto´s wat smalle hals had, maar op andere foto´s vind ik weer totaal niet! daarom zij ik ook kan t helemaal fout hebben Knipoog Dus echt niet negatief bedoelt ( als je wat dat betreft op mij doelde) Verder kun je ook echt wel zien dat ik helemaal niet negatief ben, aan mijn reactie te zien toch?? En zoals ik al eerder zij ik vind jullie een supermooie combinatie, het past helemaal en ik vind het er ook netjes uitzien, slof of niet.. Dus ik hoop niet dat je bedoelde dat ik negatief was Verward

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:11

Sorane"]
[quote="INkie schreef:
Sorane: tis gene recreatie paard die lekker met zn neus vooruit door t bos mag denderen (overgens nix mis mee! Echt heerlijk maar nu even niet de bedoeling Haha! )


Hoor je mij dat zeggen dan?
Ik mag toch zeggen wat ik vind?!
[/quote]

Tuurlijk mag je zeggen wat je vind maar je mening is gewoon fout Tong uitsteken Want je brengt het niet als een mening maar als een feit. Ik vind het geen lekker gezicht omdat................ Naja jouw mening maar dat is dus duidelijk dat je geen wedstrijd dressuurruiter bent.... (mijn mening)

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:12

Tuurlijk mag je zeggen wat je vind, maar het is gewoon niet terecht dat in dit geval de slof verkeerd gebruikt wordt.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:13

_Romana_ schreef:
Hm zei ook dat ik vond dat hij op sommige foto´s wat smalle hals had, maar op andere foto´s vind ik weer totaal niet! daarom zij ik ook kan t helemaal fout hebben Knipoog Dus echt niet negatief bedoelt ( als je wat dat betreft op mij doelde) Verder kun je ook echt wel zien dat ik helemaal niet negatief ben, aan mijn reactie te zien toch?? En zoals ik al eerder zij ik vind jullie een supermooie combinatie, het past helemaal en ik vind het er ook netjes uitzien, slof of niet.. Dus ik hoop niet dat je bedoelde dat ik negatief was Verward


tis vergeven....
Nee maar t gaat er om hoe sommige mensen het brengen.....
Ik weet wat ze bedoelen en dat t niet negatief bedoelt wordt (ik ben er ook een kei in om verschrikkelijk negatief over te komen) maar ja...

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:14

Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:14

Hele mooie foto's hoor!
Commentaar heb je al genoeg gehad, ik doe het je niet na Knipoog
In welke klasse ga je hem straks starten?

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:14

Georgette schreef:
Tuurlijk mag je zeggen wat je vind, maar het is gewoon niet terecht dat in dit geval de slof verkeerd gebruikt wordt.


anders zou mn instructrice t wel gezegd hebben. Ze heeft t dit keer ook wel een keer gezegd dus heb ik hem laten vieren. Maar ik moet dat ding licht in gevoel hebben en dan zit er gewoon wat spanning op Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:15

joyce B schreef:
Hele mooie foto's hoor!
Commentaar heb je al genoeg gehad, ik doe het je niet na Knipoog
In welke klasse ga je hem straks starten?


M1 Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:16

Sorane schreef:
Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.


Dat is metteen te merken datje niet kundig bent Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:17

Ehm ik geloof dat je me verkeerd begrijpt Ingrid. Ik bedoel namelijk dat ik vind dat je de slof goed gebruikt en het niet terecht vind dat Sorane zegt dat dat niet zo is.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:17

Ok dan Haha! Tsja ik heb geen commentaar op die slof Knipoog Maar ik vind het wel begrijpelijk dat er een aantal mensen wel op reageren, en dat weet je zelf ook wel denk k Knipoog Maar goed als jij weet wat goed is voor je paard dan moet je je niks aan trekken van de rest.. En ik bedoel gribaldifan weet heus wel hoe haar ex/paard kan reageren toch( lijkt mij)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:17

INkie"]
[quote="Sorane schreef:
Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.


Dat is metteen te merken datje niet kundig bent Lachen
[/quote]

Oh het wordt steeds leuker. Omdat IK iets vind en jouw instructrice wel ben IK niet kundig. Gaaf joh wat is het straks?

Een ding weet ik in ieder geval wel zeker, kritiek is aan jou niet besteed!
Succes met je paard verder! OK dan!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:19

Sorane schreef:
Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.

Je mening is meer dan duidelijk gemaakt lijkt me zo!
Zullen we het verder gezellig houden.

Edit: Dit lijkt me meer een PB kwestie.
En ik weet heel goed hoe lesley reageert. (zal ook wel moeten naar 8 jaar)
Hij is erg gevoelig in de mond en op de hulpen. Daarom is dit voor mij een heel fijn beeld om te zien. Denk dat sorane lesley eens aan zou moeten voelen dan begrijpt ze meteen dat de slof goed gebruikt wordt.
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 16-05-04 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:20

Sorane, ik vind dat je nu iets te ver uit je slof schiet.

Mooi paard ingrid Haha!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:23

Sorane"]
[quote="INkie"][quote="Sorane schreef:
Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.


Dat is metteen te merken datje niet kundig bent Lachen
[/quote]

Oh het wordt steeds leuker. Omdat IK iets vind en jouw instructrice wel ben IK niet kundig. Gaaf joh wat is het straks?

Een ding weet ik in ieder geval wel zeker, kritiek is aan jou niet besteed!
Succes met je paard verder! OK dan!
[/quote]

Sorry hoor maar ik laat me toch zeker niet van de wijs brengen door een zo iemand als jij Lachen
Ik krijg goede begleiding waar ik helemaal in vertrouw Lachen
En het klinkt waarschijnlijk wel heel arrgogant maar als ik de slof niet goed had gebruikt dan was ik met mn vorige pony waarschijnlijk ook geen Z geworden Knipoog
Ik bedoel als jij alles zo goed weet waarom heb je dan nog nix gedaan in de sport?

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:24

Georgette schreef:
Ehm ik geloof dat je me verkeerd begrijpt Ingrid. Ik bedoel namelijk dat ik vind dat je de slof goed gebruikt en het niet terecht vind dat Sorane zegt dat dat niet zo is.


Nee hoor ik heb je niet negatief begrepen Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:25

Ik krijg me net toch een leuk PB Haha!
degene zal zelf wel weten aan wie ik het heb:

U staat natuurlijk vrij voor uw mening, maar Ik vind het Nergens op slaan dat u in dit topic van dit meisje een eigenlijk onnozele reactie geeft, ze zegt voor ze de foto's al laat zien dat ze de slof gebruikt omdat het een nieuw paard is, en dat hij een tijd niks heeft gedaan, dus wel eens fel kan zijn. Als ik dat paard had gehad, had ik ook met slof gereden, veiligheid gaat boven alles vind ik, en het beeld van deze foto's is gewoon vriendelijk, en geen geruk in de bek, en de slof wordt dus ook niet gebruikt om het paard in de krul te trekken, want het paard loopt netjes met zijn neus op de loodlijn. En zoals al vaker is gezegt, een foto is een momentopname, en deze momentopname's zijn vrij goed. Ik zie een blij paard, die wordt gereden door een amazone, die goed weet waar ze mee bezig is, ze staat op een goede stal, en krijgt ook les van een goede instructrice, dus beide weten ze echt wel hoe ze dit aan moeten pakken..

verder heeft u uw oordeel wel duidelijk gemaakt, laten we het nu weer gezellig ontopic houden

-------------------------------------------------------------------------------------

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:28

INkie"]
[quote="Georgette schreef:
Ehm ik geloof dat je me verkeerd begrijpt Ingrid. Ik bedoel namelijk dat ik vind dat je de slof goed gebruikt en het niet terecht vind dat Sorane zegt dat dat niet zo is.


Nee hoor ik heb je niet negatief begrepen Lachen
[/quote]

Gelukkig maar!

Als je maar weet dat ik jullie een super combi vindt en je heel veel succes en plezier met hem wens! Lachen

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:29

rockey schreef:
Ik krijg me net toch een leuk PB Haha!
degene zal zelf wel weten aan wie ik het heb:

U staat natuurlijk vrij voor uw mening, maar Ik vind het Nergens op slaan dat u in dit topic van dit meisje een eigenlijk onnozele reactie geeft, ze zegt voor ze de foto's al laat zien dat ze de slof gebruikt omdat het een nieuw paard is, en dat hij een tijd niks heeft gedaan, dus wel eens fel kan zijn. Als ik dat paard had gehad, had ik ook met slof gereden, veiligheid gaat boven alles vind ik, en het beeld van deze foto's is gewoon vriendelijk, en geen geruk in de bek, en de slof wordt dus ook niet gebruikt om het paard in de krul te trekken, want het paard loopt netjes met zijn neus op de loodlijn. En zoals al vaker is gezegt, een foto is een momentopname, en deze momentopname's zijn vrij goed. Ik zie een blij paard, die wordt gereden door een amazone, die goed weet waar ze mee bezig is, ze staat op een goede stal, en krijgt ook les van een goede instructrice, dus beide weten ze echt wel hoe ze dit aan moeten pakken..

verder heeft u uw oordeel wel duidelijk gemaakt, laten we het nu weer gezellig ontopic houden

-------------------------------------------------------------------------------------

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!


Waarvoor denk je dat een PB is?? >;) Boos!

Live,LOve,'ndLaugh

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:37

ik vond het zo dom dat pb van haar dat ik hier maar het antwoord wilde geven, maar laten we nu maar ontopic gaan, want dit is niet echt leuk voor inkie...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 21:47

rockey schreef:
ik vond het zo dom dat pb van haar dat ik hier maar het antwoord wilde geven, maar laten we nu maar ontopic gaan, want dit is niet echt leuk voor inkie...


naja ik heb er eigenlijk wel lol in......Haha!
Ik bedoel: als je je mening niet kunt onderbouwen heb ik er gewoon nix aan en dan geef ik gewoon een arrogant antwoord ofzo Tong uitsteken geef dan tips HOe het WEL zou moeten Schijnheilig

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:50

Haha dit is echt te erg voor woorden!
Ik denk dat Inkie duidelijk is geweest waarom ze een slof gebruikt! en ik geef haar ook best gelijk! Een nieuw paard in een nieuwe omgeving is altijd even wennen!
Maar de opmerking dat een slof niet goed gebruikt word hier Verward nou sorry hoor maar hier word de slof wel degelijk goed gebruikt!! hij zit niet te strak en niet te los!! ze heeft Lesley hier mooi mee onder controle omdat ze niet weet wat hij doet!!
Als ze hem te strak zou hebben, dan zou Lesley er wel heel anders op gereageerd hebben zoals Gribaldifan al gezegd heeft!
Ik denk Sorane dat JIJ is even uit moet zoeken hoe een slof werkt en waar deze voor dient en niet Rockey!
Inkie krijgt goede begleiding op een goede stal ik denk dat die heel wat beter en meer weten dan jou!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:51

INkie"]
[quote="rockey schreef:
ik vond het zo dom dat pb van haar dat ik hier maar het antwoord wilde geven, maar laten we nu maar ontopic gaan, want dit is niet echt leuk voor inkie...


naja ik heb er eigenlijk wel lol in......Haha!
Ik bedoel: als je je mening niet kunt onderbouwen heb ik er gewoon nix aan en dan geef ik gewoon een arrogant antwoord ofzo Tong uitsteken geef dan tips HOe het WEL zou moeten Schijnheilig
[/quote]

haha dat heb ik nu dus ook Lachen maar ja blijkbaar hebben sommige mensen op bokt hun mening al gauw klaar liggen Knipoog ik zou zeggen ga zo door, jullie weten goed waar je mee bezig zijn, en je hebt de juiste instructies, dus je komt er wel Lachen

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:53

INkie"]
[quote="rockey schreef:
ik vond het zo dom dat pb van haar dat ik hier maar het antwoord wilde geven, maar laten we nu maar ontopic gaan, want dit is niet echt leuk voor inkie...


naja ik heb er eigenlijk wel lol in......Haha!
Ik bedoel: als je je mening niet kunt onderbouwen heb ik er gewoon nix aan en dan geef ik gewoon een arrogant antwoord ofzo Tong uitsteken geef dan tips HOe het WEL zou moeten Schijnheilig
[/quote]
Ik vind jou fotos juist een voorbeeld van hoe t WEL moet! Ik vraag me af wat Sorane vind hoe je dan met een slof moet rijden Tong uitsteken
Kijk maar naar je 1e foto je ziet duidelijk dat je de Teugel goed vast hebt en geen contactverlies hebt, en dat de Slofteugel netjes wat losser is.
En dat ze dus netjes op de Trensteugel rijdt, en niet op haar slof! wat dus betekend dat ze helemaal niets verkeerd doet Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 36 bezoekers