mijn huurpony!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:29

dat kind is nog jong hoor en een beetje te antuasiast ,ze was zeker zo blij, dat ze gelijk iets geplaatst heeft,har moeder heeft zeker gebeld en de verkeerde info gegeven,kan toch!!!!! *LOL*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:30

Tuuurlijk... Clown *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:31

ooooopzzz Bloos
hahaha hmmm hahaha...!!! ik ben het helemaal met je eens sjuimpje *LOL*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:34

ja hoor weer zon BINGO verhaal

kan dit niet stoppen, hou het maar leuk, maar mensen met grote duimen zijn wat vervelend.

doei doei
Geral

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:05

Weet je wat ik van jou vindt: Saskiatje! Jij verpest dier de hele bokt, met al die onnozele verhalen en steeds anders. Je speelt gewoon een spelletje en hebt er lol aan dat anderen steeds op jou reageren. Je houdt gewoon iedereen voor de gek hier en daar geniet je van. Ik zou zeggen kom over een paar jaartjes terug, als je serieus een pony wilt, als je al uberhaupt van pony's houdt.
Ik krijg er de %$$^&*( van, steeds die rot berichtjes van dit wordt 'm echt, steeds met een andere pony en nu weer een huurpony van 4 jaar die dan M/L/B etc. loopt. SCHEP NIET ZO OP, doe toch normaal. Al had je 20 pony's, gedraag je eens normaal en ben eerlijk en laat anders die berichtjes achterwege A.U.B.!!! Je hebt geen pony dat blijkt wel, je wilt graag een pony (of dat laat je ons denken) BAH....

RAAR KIND??!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:06

uhm anke je komt zelf zo ook op mij een beetje raar over??????

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:16

Nee ik vind dat Anke gelijk heeft, Saskia wordt echt irritant met die domme overdreven topics.
Is geen lol aan meer zo... Boos!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:23

ik vind ook dat anke gelijk heeft....
en dat domme kind maar eens ff op moeten houden met die domme topics die nergens op slaan

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 14:15

Als je haar irritant vind reageer dan niet op die wazig berichtjes (sorry dat ik dit hier neer zet) maar als ze geen antwoord krijgt dan houd ze vanzelf wel een keertje op Verward zo niet laat haar lekker banketstaaflen toch?
En een slotje erop lijkt me geen slecht idee
(dit gesprek gaat toch nergens meer over)

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 14:33

Hou mn mond al... *LOL*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:08

Hoi,

Ben blij voor je dat je een paardje hebt gevonden om te huren.
Maar een pony mag niet M-springen voor hij minimaal 5 is. Dat stond ook in de Paard&Sport. Op de levade liepen er ook 4-jarige pony's in het M-springen Verward Ik heb een mailtje gestuurd naar het KNF om te vragen hoe het zat en die zeiden dat dat dan administratief fout gegaan is! Het kan dus wel Schijnheilig

Veel plezier met je paardje!

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:19

Je mag met een 4-jarige pony toch helemaal geen m springen op wedstrijden?? Daar moet ie toch ouder voor zijn? Ik dacht 5 of 6 jaar!
Ach ja, als jij die pony maar leuk vindt!! SUCCE ERMEE!!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:43

Ik had vanaf het begin al zoiets van Gaaaap tuurlijk, telkens weer een ander paard! Frusty Beetje liegen over deze. Sorry hoor, maarre, je reageert okal niet meer op dit bericht. Dus Saskiatje, ik zou niet meer liegen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:50

Ze zegt net tegen me dat hij verkocht word. Had haar nl. een PBtje gestuurd met erin of die pony echt waar was omdat ik anders misschien een pony wist. Ze typte terug dat het echt waar was maar vandaag mensen kwamen kijken om hem te kopen en hij verkocht is. Verward Extreme duivel

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:51

Als ze nou is bij haar standpunt bleef,en goed nadacht voordat ze deze soort topics plaatste,ik heb er zeker wel 15 ofzo gezien van "Dit is hem!!!! of...Dit wordt hem zeker weten!!!!!" Slapen Gaaaap boring...

Weet je saskia,zo schep je ook geen vertrouwen he? Verward of ben ik nou gek Verward Als het waar is,wat ik bijna niet denk,wens ik je alle geluk toe,en dat je hem maar lang mag huren.

Maar meisie toch,je bent wel net zo oud als mij Schijnheilig maar zet eerst dingen ope en papiertje,van wat ik zoek,hoe ik het ga doen enz enz.En hoid het bij 1 duidelijke topic.

Sorry maar ik moest dit even kwijt,zit ik ernaast,zeg het me...En dat dier loopt ook gigantisch op z'n voorhand hoor! Frusty

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:09

Nou nou jongens het gaat weer lekker hoor Frusty
Ik denk dat iedereen nu wel zo'n beetje aan Saskia heeft duidelijk gemaakt dat ze erg weinig geloven van wat ze zegt. En dat ze nu eens duidelijk moet zijn met wat ze wil.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:17

hihi! Haha!
grappig hoor die discussies lag me slap! *LOL*
idd wel vervelend dat het (waarschijnlijk)allemaal onzin verhalen zijn,en anders veel plezier met die mooie pony.
wel raar dat je nu al een tijdje niet meer reageerd Verward 't zal wel hoor Schijnheilig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:28

wel een mooi beestje Kwijl zal wel duur zijn Verdrietig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:29

MB, Sanne!? Verward

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:51

Vaag verhaal! volgens mij klopt er geen bal van! M dressuur en M springen met 4 jaar. yeah sure. kan best hoor, maar lijkt me in dit geval niet kloppen.
En saskia, neem inderdaad maar vissen en doe wat aan je spelling. Al die uitroeptekens zijn best wel irri...
Lips are sealed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:52

De pony kost 5000.-
Cody, weet je al meer!? Extreme duivel

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:30

Jah, Cody, heb je al antwoord? Dan wil ik 't wel graag weten. Extreme duivel Al die verhalen klinken idd erg ongeloofwaardig. En als het toch waar zou zijn Saskia: Veel plezier met die pony. Maar hou aub op met al die domme berichtjes van je! Boos! Die pony loopt idd erg op de voorhand, dus kan nooit m dressuur zijn. En zeker niet in 4 jaar Gaaaap Je komt steeds met een ander verhaal, al die vergissingen. Als je er eigenlijk helemaal nix van weet, zeg dan nix. Sorry als dit een beetje banketstaaflig overkomt hoor, maar ik begin er genoeg van te krijgen Boos!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:44

En toen klopte het wel Verward Verward Verward Verward Verward hahaha,saskia is wel errug iri met der LOL en LOL en !!!!!!!!!!!! enzo.Hihi.Beetje offtopic maarjah Schijnheilig moest het effu kwijt Haha!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:59

Saaaaaaskiaaaaaaa!! Waar ben je? Zielig?
Ik zal niets meer zeggen, ik sluit me aan bij de rest, alles wat ik wou zeggen is al gezegt!