Mening over springtechniek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mila_p
Berichten: 123
Geregistreerd: 21-11-21
Woonplaats: België

Mening over springtechniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-21 14:25

Dag Bokkers,

Omdat ik niet zo veel ken over springtechnieken en dergelijke van paarden zou ik graag jullie mening horen. Jammergenoeg kan ik geen filmpje hierin zetten dus nam ik er screenshots van. Zouden jullie wat meer kunnen zeggen over z’n kwaliteiten (positief/negatief) en dergelijke?
Bedankt!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Mening over springtechniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 15:04

Daar is echt niets over te zeggen zonder bewegend beeld..

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Mila_p
Berichten: 123
Geregistreerd: 21-11-21
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-21 15:08

Ik zal straks een linkje maken naar de youtube video :)

Eef_Bam

Berichten: 4090
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 16:20

TS: Heb je een ervaren instructeur die mee kan kijken naar een paard? Lijkt me heel verstandig, gezien de vragen die je stelt heb je nog niet veel ervaring met het kopen van paarden, en hier op bokt krijg je 100 verschillende antwoorden en meningen. 1 persoon die dicht bij je staat en ook jou goed kent kan je een stuk beter helpen een paard te vinden wat gezond is en bij je past.

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31283
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Mening over springtechniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-21 17:14

Het vragen om beoordelen van een paard van iemand anders is niet toegestaan. Hier daarom een slotje.

Drachtig 2024: Overa x Willem Normandi 332 dgn / Nina x Vaderland 275 dgn (18-4)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 60 bezoekers