Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ColinPoisson
Berichten: 10
Geregistreerd: 14-07-20

Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-20 19:11

Hallo lezers,

Mijn naam is Colin, ik ben 24 jaar oud en zoek gemotiveerde mensen die nog opzoek zijn naar een instructeur voor privé lessen. Ik ben in het bezit van een ORUN aspirant 2 instructeurs diploma en een Mbo paardenhouderij diploma. Ik ben al vroeg in de paarden begonnen en stond mijn 15e al in de bak als instructeur. Heb lessen gegeven van beginner tot hoog niveau. Zelf ben ik ook vroeg begonnen met rijden en heb vele jaren ervaring met trainen van jonge paarden tot olympisch uitgebrachte paarden. De privelessen kunnen op locatie gegeven worden en zijn binnen een redelijk tarief ( dit is te bespreken ). Als je meer informatie wil stuur mij gerust een privebericht of een mailtje naar colin.poisson@gmail.com

Groetjes Colin


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:17

Dit topic mag niet, je mag een advertentie op de Bokt Markt zetten.

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:50

Verder mis ik ook nog wel wat informatie, prijs is best belangrijk want redelijk kan voor de ene iets anders zijn dan voor de andere. Ook iets in welke richting je les geeft? Zoals springen of dressuur. En misschien wat beeldmateriaal?

weetje je hebt van die mensen en die schijven wel iets fout, ik ben daar een van, alvast sorry daarvoor

duvall: B + 13 L2+10 M1+15 M2+10 Z1+6
[ITP] Duvall door van Veldhoven fotografie

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 20:56

Omdat adverteren op de Markt thuis hoort plaats ik hier een slotje. Het topic wordt later verwijderd.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers