Nieuwe foto's van mij, Ginger(slang) en Tinkerbell (poesje)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 19:55

Ok eerst maar effe 2 foto's van Ginger, ik had er een stuk of 30 maar allemaal mislukt deze vond ik nog ergens op lijken.

[img]../upload/445/ginger.jpg[/img]

[img]../upload/445/ginger2.jpg[/img]

Foto van mij!!!!

[img]../upload/445/ikke.jpg[/img]

Foto van Tinkerbell, alias Tinky, ze is nu 6 weken, klein voor haar leeftijd. Omdat toen ze bij mij kwam ze verwaarloosd was. Ondervoed er uitgedroogd, ook kon ze niet zien omdat haar moeder haar oogjes niet goed verzorgd had. Nu is ze een lief klein hoopje ongeluk. Overal mee spelen enz. Ze is super nieuwsgierig en altijd loopt ze achter je aan. En als je dan op je been klopt met je hand dan klimt ze omhoog! En gaat ze in je nek liggen slapen Lovers Ik heb haar de eerste 2 weken met de hand gevoed(dus met de fles) en dat is goed gegaan!

Ze wil nu de hele tijd bij me zitten en altijd spellen en ondeugd uithalen, en als ze dan ergens zit waar ze niet meer naar beneden kan ofzo dan gaat me toch bleren! Extreme duivel Maar ze wil altijd bij me liggen, of zitten. hier is ze dan, is het geen scheetje?

[img]../upload/445/tinky.jpg[/img]

[img]../upload/445/tinky2.jpg[/img]

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 19:58

Ahhh wat een lief poesje!
Die slang had ik groter verwacht joh! iig veeeeel dikker haha Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 19:59

wat een schatje is die poes leuke foto van jezelf en een mooie slang. die poes klein? valt wel mee hoor onze poes loopt hier erg achter die is misschien 1 cm groter en die is 5 maanden (!!)
zie profiel

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:00

leuke fotos!!
Ik dacht dat jij van die enge dikke slangen in huis had, maar deze vallen nog mee, die zou ik nog wel durven aaien Pling
Tinkerbell is errug lief alleen ik had me een palomino poes voorgesteld, net al tinkerbeel van sanderijn hahah.
En die foto van jou is ook erg leuk Party!!

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 20:37

he je hebt geen roze haar meer!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 10:02

Nope, roze haar was uitwasbaar(ja ik heb het gemerkt duurde wel 24 keer wassen voordat het weer op een normale kleur leek!) Tja, Tinkelbell is vergelijke bij Nikki erug klein. Nikki is nu 5 maanden en even groot als onze volwassen poes van 9!

Ginger is net 6 weken oud, ze is best groot voor haar leeftijd. Ze wordt nog dikker. Seth is een ander verhaal die is misschien 5x haar