Naar wedstrijden toe trainen zefyra II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-18 10:52

Heb indd veel dingen al opgepakt in de training .

Heb ze van voor “losgegooid” en dat even tussen haakjes want helemaal losgooien bereik je natuurlijk niks mee .

En ben alleen bezig geweest net voorwaarts actie is reactie en na 40 minuten ploegen (voorwaarts lopen zonder in een houdingkje te blijven hangen ) liet ze eindelijk die rug en lendenen eens los met de neus mooi eruit en liep ze in 1 stuk ipv 3 :D

Zit dus echt veel werk in.
Ook heb ik mijn beugels 2 gaten langer gedaan en rechte beugelblokjes erin gedaan ipv die schuine rot dingen .

Ben ook aan het zoeken voor een wrong op mijn zadel want die zitten er niet op.

Er is al wat gewicht af waardoor mijn zadel gelukkig al niet meer zo naar voren schuift .
(Heel veel vet op de schouders)

Zoals ik al zei komt komende maandag ze zadelmaker en meteen de dag erna de ostheo .

In februari komt ook de tandarts nog eens
Dus dan is de apk ook weer klaar haha

Maar man man wat zit er toch altijd veel werk weer in als je met een nieuw paard begint


oji

Berichten: 4200
Geregistreerd: 29-07-09

Re: Naar wedstrijden toe trainen zefyra II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 18:31

Het eerste wat ik denk is eerlijk gezegd...waarom is het doel in februari op wedstrijd? Jullie zijn er in mijn ogen echt nog niet klaar voor. Vanwaar die haast. Jouw doel zou moeten zijn je paard in een gezonde conditie en in een goed evenwicht te krijgen, daana pas eens aan wedstrijden denken.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SemrushBot en 21 bezoekers

cron