Wie rijd er allemaal working equitation (WE )

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
chevellaenik
Berichten: 142
Geregistreerd: 09-04-13
Woonplaats: amsterdam

Wie rijd er allemaal working equitation (WE )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-17 10:57

Hallo *\o/*

Ik wil graag weten wie er allemaal aan WE doen.
Ik wil super graag daar aan meedoen. Ik heb al een paar hindernissen gemaakt in de bak en ik heb de e-boek over WE de basis training gelezen.

Maar ik ken verder niemand die het doet in mijn omgeveing. Ik ben op deze sport gekomen door romy huisman en snuitje met hun youtube kanaal snuitebol.

Maar ik wil graag weten hoe vaak per week trainen jullie de trail en dressuur en hoevaak ga je naar curses/training. En hoeveel x per week ga je op wedstrijd.


Ik vind deze sport echt super tof en ik ben heel erg gemotiveert om het te doen en om het te leren.



Muronia

Berichten: 19381
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:47


Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) - Löwenprinz (v. Löwenkönig) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 19 bezoekers