Nieuw paardje aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
arnoud64

Berichten: 46
Geregistreerd: 10-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:46

Ik lees hier veel negatieve reacties terwijl mijn eerste idee bij het zien van de foto’s was dat het paard voor zijn leeftijd al netjes in balans loopt. Ik denk dat je op de goede weg bent en niet zozeer moet vragen op dit forum wat er anders kan, maar lekker lessen bij een instructeur waar je vertrouwen in hebt!


onbekend0000
Berichten: 108
Geregistreerd: 07-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 16:36

arnoud64 schreef:
Ik lees hier veel negatieve reacties terwijl mijn eerste idee bij het zien van de foto’s was dat het paard voor zijn leeftijd al netjes in balans loopt. Ik denk dat je op de goede weg bent en niet zozeer moet vragen op dit forum wat er anders kan, maar lekker lessen bij een instructeur waar je vertrouwen in hebt!


Heel erg bedankt! Dat is heel lief. ik neem idd lesjes.

Hold onto what makes you happy. If it tries to buck you off, hold on ever thighter. :-)


AstraGirlie

Berichten: 3578
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Waardamme, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:30

Super stoer paard, kan je ver mee komen denk ik! Ik vind de eerste foto's ook een fijner beeld geven dan de laatste. Probeer hem niet al te gauw aan de voorkant in de krul te trekken, maar probeer hem op eigen te benen te laten lopen met gewoon de teugels in licht contact met je handen, en van zodra hij recht en in balans is, zal hij vanzelf op de juiste manier nageeflijk worden, en zal hij er een stuk blijer en relaxed uitzien! Rechtrichten is stap 1, al de rest komt dan vanzelf. Ik heb enorm veel tips gehad aan het boek 'Je paard succecvol trainen' van Karin Leibrandt, wordt allemaal mooi uitgelegd. Longeren kan idd veel helpen om balans te vinden, maar zet hem aub zeker niet te kort bij, liever zonder hulpteugels en hem zelf vw-nw laten ontspannen aan de longe dmv juiste lichaamstaal.Veel succes met deze knapperd! *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers