Weer aan het werk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Martina1997
Berichten: 297
Geregistreerd: 06-01-12

Weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-17 15:48

Na een week vakantie was het toch weer tijd om het rijden op te pakken. Even wat informatie over deze merrie:

Friese stermerrie, 14 jaar. Dit jaar een veulen gekregen en weer drachtig. Links is ze blind. Vader: Wobke403. Ik rij haar vanaf dat ik 12 was. Wedstrijden op het moment L1+7.

Daarnaast is ze een ontzettend werkwillige merrie die ook nog eens heel vriendelijk is. Voorwaartse hulpen hoef ik amper te geven. Bij kleine aanraking/stem weet ze wat ik bedoel. Omdat ze erg voorwaarts is ben ik veel aan het trainen op tempo.

1.Afbeelding

2. Afbeelding

3.[Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding


_Sofie

Berichten: 4430
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Weer aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 16:07

Sympathiek beeld, mooie combinatie :j Probeer er aan te werken dat je paard wat meer gaat dragen (zoals op foto 6) in plaats van stuwen (foto 1). Rij lekker veel overgangen en tempowisselingen, ga bezig er het constant activeren. Veel succes!

Da Vinci (Van Gogh x Kigali)

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 11:49

Moderatoropmerking:
Omdat een groot deel van de foto's helaas niet werken plaats ik hier een slotje. Op HAW is het minimum van 5 rijfoto's vereist om zo een duidelijk beeld te kunnen geven. Mocht ts toch werkende foto's aan kunnen leveren voor dit topic dan kan dit door een tem te plaatsen op dit topic. Waarna het topic weer geopend kan worden.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 25 bezoekers