Met Zandor aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pientjuhlove

Berichten: 83
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Dronten

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:34

Probeer je hand meer te dragen en voor je te houden. Hierdoor kan jij ook minder kracht zetten. succes met deze knapperd!


Chevaloe

Berichten: 73
Geregistreerd: 26-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:32

Leuk om jullie verbwetering te zien!

Chevaloe

Berichten: 73
Geregistreerd: 26-12-16

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:32

*verbetering

Denisejazz

Berichten: 297
Geregistreerd: 01-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 20:26

Wat meerdere is opgevallen en mij ook, is dat je hem in de houding ''trekt'' als het ware, je zet jezelf vast waardoor het meer lijkt alsof er alleen aan de voorkant gereden word. Probeer hem meer van achter te rijden, ik vind hem bij de filmpjes niet heel voorwaarts ogen.

Maar voor derest vind ik het een knap paard, bijna jammer dat die in de manege lessen word gereden!

Anoniem

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:00

Het ging vandaag heel goed! :) ik probeer nu weer echt op mijn zit en armen te letten, en dan met name ontspanning in mijn benen en gedragenheid in mijn handen. Filmpje volgt! :)

Anoniem

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:10

Tada! :) Benen mogen nog stiller, daar werk ik hard aan. Het lijkt nu alsof ik aandrijf, maar ik heb toen dit filmpje werd gemaakt bewust niet aangedreven. Ik laat ze wel echt ontspannen hangen, maar ik klapper mee met het paard. Wel heb ik het idee dat alles al veel ontspannener is. :j


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 21:15

Wat een fijn paard!

Als de tijd en de ruimte er is zou ik zeker prive les doen. Bij wie heb je nu groepsles? Ik vond JP erg fijn lesgeven aan m'n vriend destijds met prive les maar het kan natuurlijk ook handig zijn om bij de 'vaste' instructeur een prive les te nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 11:33

Anoniem schreef:
Wat een fijn paard!

Als de tijd en de ruimte er is zou ik zeker prive les doen. Bij wie heb je nu groepsles? Ik vond JP erg fijn lesgeven aan m'n vriend destijds met prive les maar het kan natuurlijk ook handig zijn om bij de 'vaste' instructeur een prive les te nemen :)



Ja het is een heerlijk paard! :)

Helaas niet echt de tijd om privéles te nemen... dan zou ik echt dat moeten doen ipv dresuur of springen.

JuliaKamm

Berichten: 1373
Geregistreerd: 19-10-11
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 14:03

Super fijn om te zien dat je hem wat meer lengte geeft! Hij loopt gelijk iets ruimer en minder krabbelend!
Jammer dat je geen tijd hebt om privéles te nemen, denk dat er dan echt een heel gaaf paard en gave combinatie uitkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 16:02

JuliaKamm schreef:
Super fijn om te zien dat je hem wat meer lengte geeft! Hij loopt gelijk iets ruimer en minder krabbelend!
Jammer dat je geen tijd hebt om privéles te nemen, denk dat er dan echt een heel gaaf paard en gave combinatie uitkomt!



Het is niet zozeer dat ik hem meer lengte geef, maar ik draag mijn handen veel meer! :) Wel merk ik inderdaad verschil. :j

Helaas is hij voor alsnog niet van mij; ik ben manegeruiter... een goede combinatie zal het dus nooit echt worden helaas. Al zou ik hem wel willen hebben, volgens mij is het best een paard met potentie. :j

Catcherr
Berichten: 36
Geregistreerd: 13-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 09:30

Ik denk dat je al heel veel hebt aan de reacties hierboven, het zijn er goede reacties.
Wel al mooie vooruitgang!

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Met Zandor aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 23:28

Wat rij jij heerlijk rustig en fijn Resistance. Echt heel verfijnd. Je handen zijn mooi zo, veel beter dan op je vorige filmpjes, waar je er overigens ook zo lekker ontspannen opzat, stabiele zit. Denk dat veel paarden blij zijn met jou als ruiter. Jij en Zandor zijn echt een mooie combinatie. Leuk dat je hem mag rijden.


FemkeVH

Berichten: 101
Geregistreerd: 08-04-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:34

Wat mij ook het eerste opviel waren je handen. Het lijkt alsof je te veel in je handen hebt liggen, en deze zouden naar mijn idee ook wat meer gedragen mogen worden :j

Edit: ik zie dat je er een nieuw filmpje op hebt gezet, hier vind ik je handhouding al een stuk verbeterd!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers