Umorka aan het werk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Umorka aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-17 11:43

afgelopen week heb ik even een stukje gefilmd van het rijden met mijn leasepaardje Umorka.
Ik lease hem nu sinds begin december en het rijden gaat steeds beter! de eerste keer dat ik hem reed heeft mijn moeder gefilmd, dat zag er natuurlijk echt niet uit :') maar omdat ik het idee heb dat t nu al zoveel beter gaat wilde ik dat ook wel eens zien en heb ik dus vrijdag weer een stukje gefilmd! *\o/*
hij was altijd heel snel, heel sterk en niet terug te rijden. afgelopen week was die een stuk rustiger en mag hij dus zelfs wel wat meer naar voren gereden worden :o
tips voor mijzelf zijn dus het achterbeen wat actiever proberen te houden, en ik moet mijn schouders en armen niet zo vastzetten, met name in de galop. verder ben ik absoluut niet ontevreden over hoe wij nu rondhobbelen <3

hier het eerste filmpje:

zag later pas dat je niet heel veel ziet op dit filmpje, vandaar dat het andere filmpje vanuit een andere hoek gefilmd is :Y)

ik heb een hele tijd geen verzorgpony gehad om serieus mee dressuur te rijden, tot ik dit geweldige paardje tegenkwam op fb, en elke keer dat ik bij m kom word ik weer zo blij van hem <3

dit is best wel een heel lang verhaal geworden zie ik maar er was gewoon heel veel te vertellen :+ tips zijn welkom!


Naomi_King

Berichten: 314
Geregistreerd: 10-05-14
Woonplaats: Hardegarijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:51

Je weet je verbeterpunten en mijn tips al haha :D Maar echt jullie hebben super sprongen gemaakt samen! Super leuke
combi zijn jullie!

-Every horse has something to teach, every person has something to learn-

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-17 19:38

Naomi_King schreef:
Je weet je verbeterpunten en mijn tips al haha :D Maar echt jullie hebben super sprongen gemaakt samen! Super leuke
combi zijn jullie!


dankje! morgen gaan we serieuze sprongen maken :Y) ben benieuwd wat daar uit gaat komen :')

JustmeVal
Berichten: 8
Geregistreerd: 07-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:09

Dit ging even mis haha
Laatst bijgewerkt door JustmeVal op 07-02-17 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

JustmeVal
Berichten: 8
Geregistreerd: 07-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:31

Ziet er al heel goed uit maar kan veel actiever inderdaad, wat je zelf al aangaf. Het paard mag ook meer sluiten hij begint al een beetje te komen sommige stukjes maar blijf actief rijden zoals je nu doet en dan is het een heel ander paard over een paar maanden.

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-17 15:38

JustmeVal schreef:
Ziet er al heel goed uit maar kan veel actiever inderdaad, wat je zelf al aangaf. Het paard mag ook meer sluiten hij begint al een beetje te komen sommige stukjes maar blijf actief rijden zoals je nu doet en dan is het een heel ander paard over een paar maanden.


Dankjewel! hij kan soms erg hangen met zijn hoofd, ik rijd hem nu nog liever iets opener af en toe dan dat hij dus zo gaat hangen. De afgelopen 2 maanden is hij ook al heel erg veranderd idd, ik verwacht dus ook dat dit nog lekker zo door gaat :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers