Givenchy @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:22

Goh, wat had jij een goede fotograaf, zeg! :D :P

Enige tip die ik je kan meegeven is dat je met dit paard moet gaan starten. Leuk paard en jullie zijn ook een hele leuke combi!

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 06:24

Adamootje schreef:
Goh, wat had jij een goede fotograaf, zeg! :D :P

Enige tip die ik je kan meegeven is dat je met dit paard moet gaan starten. Leuk paard en jullie zijn ook een hele leuke combi!


Haha ja dat heb je goed gedaan he :D je bent vaker welkom hihi!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 13:32

Willemina_L schreef:
Oh wat een verademing om iemand eens op deze manier bezig te zien met rijden! Gedacht van achteren naar voren, een paard wat pas een jaartje onder het zadel is en zo correct loopt daar ben ik echt jaloers op :9

Ik word zo moe van al dat getrek aan de voorkant en dan soms nog bitloos ook. Een strenge hand blijft streng en aan de voorkant los je het gewoon niet op.

Ga zo door!


Ik dacht precies hetzelfde! :j
Ziet er prachtig en ontspannen uit, wat een feestje om te zien *\o/*

leeslampje

Berichten: 1111
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Givenchy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:48

Prachtige merrie en wat rijdt je haar netjes. Wat moet ik daar nu nog over zeggen? Dat haar neus er bij het halsstrekken echt wat verder uit mag, maar dat gaf je zelf ook al aan. Ik vind het een prettig beeld om naar te kijken.

Wat een gave beugels trouwens, waar heb je die vandaan? Zijn die er ook in andere kleurtjes?

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Givenchy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:56

Jullie zijn een fijne combinatie om naar te kijken. Je rijd haar zeer vriendelijk.

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 12:27

leeslampje schreef:
Prachtige merrie en wat rijdt je haar netjes. Wat moet ik daar nu nog over zeggen? Dat haar neus er bij het halsstrekken echt wat verder uit mag, maar dat gaf je zelf ook al aan. Ik vind het een prettig beeld om naar te kijken.

Wat een gave beugels trouwens, waar heb je die vandaan? Zijn die er ook in andere kleurtjes?


Ze zijn niet van mij maar van de eigenaresse. Ik zal het haar eens vragen voor je :D


alice0cullen schreef:
Jullie zijn een fijne combinatie om naar te kijken. Je rijd haar zeer vriendelijk.


Dankjewel!

Brendabeumer schreef:
Wauw wat een mooi paard en leuke foto's zeg! Succes met haar!


Bedankt!

Anoniem

Re: Givenchy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 20:50

Jeetje wat ben jij gegroeid in je houding zeg als je zo de 'houdingen door de jaren heen' bekijkt! Erg gaaf om te zien en netjes zeg!

Ook een mooie verandering bij het paard van 2011, wat een verschil!

Erg mooie foto's, prachtig paard en ik kan er niks aan toevoegen waar je rijtechnisch wat aan hebt want ik vind het werkelijk top!

Gerritt

Berichten: 1249
Geregistreerd: 23-10-11
Woonplaats: In een ananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:01

Het ziet eruit of het allemaal vanzelf gaat, super leuk om te zien!

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 12:51

Equitandi schreef:
Jeetje wat ben jij gegroeid in je houding zeg als je zo de 'houdingen door de jaren heen' bekijkt! Erg gaaf om te zien en netjes zeg!

Ook een mooie verandering bij het paard van 2011, wat een verschil!

Erg mooie foto's, prachtig paard en ik kan er niks aan toevoegen waar je rijtechnisch wat aan hebt want ik vind het werkelijk top!


Bedankt!

Ik ben ook wel een echte zeurpiet op mezelf.


Gerritt schreef:
Het ziet eruit of het allemaal vanzelf gaat, super leuk om te zien!


Bedankt! Dat is ook mijn streven :D
(Al moet ik zeggen dat t soms ook een valkuil is hoor. Als ik een dag niet net zo gevoelig ben als zij en een beetje stug ben in mn houding/zit of gewoon weinig focus heb dan is het best een uitdaging om "gewoon" te rijden omdat zij dan heel erg zoekende is naar wat ik van haar verwacht. Ze vind alleen maar rechtuit lopen erg saai. _O- )

Souvlaki

Berichten: 54
Geregistreerd: 05-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 13:06

Wat een knap paard!
Tips; probeer je handen netjes rechtop te houden en soms lijkt het alsof het paard op de voorhand valt maar misschien zie ik dit verkeerd. Vind het immers lastig oordelen vanaf de foto's.
Het algemene beeld ziet er heel fijn uit, vooral voor een combinatie die nog niet zo lang samen rijdt! :j +:)+

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 07:38

Nou onze eerste proefjes zijn verreden!!

Afbeelding



Afbeelding



Ben het wel eens met het commentaar op de protocollen. Ze is nog wat zoekende in de aanleuning. Ben wel blij dat ze grotendeels keurig op de loodlijn blijft :)

Snap een aantal 6en die ik heb gekregen niet helemaal (bijvoorbeeld een 6 voor halthouden en groeten 2e proef.. ze staat recht en onder de massa stil.. zelfs vierkant!!!! Blijft met hoofd stabiel tijdens groeten... evenals 6 voor teugels op maat nemen na halsstrekken. Deed ik niet lang over, paar blijft keurig doordraven en komt niet tegen de hand.. waarom dan een 6?).. en vind de 5en ook wel "streng".

Maargoed.. een strenge jury is ook niet erg :) het was tenslotte maar HC om kilometers te maken.

Wat heeft Giv zich keurig gedragen <3 (lag er voor t beginnen vd 2e proef nog net niet af want mevrouw moest nog even met 4 benen een sprongetje maken met een bok er achteraan omdat ze richting een zonnig vlak op de bakrand moest draven :') )

Heb mijn zwarte handschoenen aan moeten doen.. was mijn witte vergeten _O-

Kalab

Berichten: 175
Geregistreerd: 15-11-16

Re: Givenchy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 00:35

Wat een ontzettend fijn beeld is er op de foto's in je openingspost te zien. Je bent echt een prachtige combinatie met dit paard en je rijstijl komt heel erg vriendelijk over. Het enige dat ik hierover kan zeggen is ga zo door en dat ik hoop dat vele ruiters je als voorbeeld zullen gaan zien. Geen gepluk aan de voorkant maar iemand die haar paard vriendelijk en correct rijdt. Echt petje af!

S_en_Z

Berichten: 9371
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Nieuwegein-Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-16 08:13

Kalab schreef:
Wat een ontzettend fijn beeld is er op de foto's in je openingspost te zien. Je bent echt een prachtige combinatie met dit paard en je rijstijl komt heel erg vriendelijk over. Het enige dat ik hierover kan zeggen is ga zo door en dat ik hoop dat vele ruiters je als voorbeeld zullen gaan zien. Geen gepluk aan de voorkant maar iemand die haar paard vriendelijk en correct rijdt. Echt petje af!


Dat is een heel mooi en lief compliment. Dankjewel!

Daan1969

Berichten: 1
Geregistreerd: 11-11-16

Re: Givenchy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 10:46

Ziet er echt heel mooi en vriendelijk uit. Superfijn om naar de kijken. En je proefjes ook. Mooi gedaan hoor. Wauw. Petje af.

19pony19

Berichten: 59
Geregistreerd: 24-07-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 13:51

Wauw wat een knapperd zeg! Ziet er heel gaaf uit!