bakwerk met Wainonia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 11:11

Babootje schreef:
Ik vind dit ook. En ik vind ook zeker niet dat Rindin buiten haar boekje gaat. Ze heeft niet gezegd wat voor tips ze aan Murosch heeft gegeven al kan ik ze wel bedenken. Haar goede naam gaat eraan als het resultaat er niet naar is.
xJinxv heeft - alhoewel de post en reacties erop zijn weggehaald - precies verwoord wat een aantal van ons hier denken en in meer bedekte termen hebben willen duidelijk maken (en nee ik was dat niet..). Bedekte termen helpen niet, helaas.
Dit paard hoort bij de veearts. Ik zou er bijna 114 voor bellen, zo zielig vind ik dit.

En voor degenen die bang zijn dat er geen Wainonia topic meer komt. Wees gerust die komt er ongetwijfeld wel zo. Iets met "Wainonia op weg naar de groene weides" -O-

Sorry, dit vind ik er ver overheen gaan. :n Wat een misselijke opmerking. Paard is behandeld en ze heeft advies mee gekregen. Laat haar nu even de tijd om alles te laten bezinken en daar naar te handelen. :\
Ik hoop dat er tóch een nieuw topic komt een keer, waarin je dit soort mensen laat zien hoe goed het met haar gaat.

Ik snap rindin wel. Ik haal daar verder ook niks uit kwa details. Ze geeft alleen weer dat haar behandeling niet alles opgelost heeft voor de duidelijkheid. Begrijpelijk want ook haar naam hangt er van af. Staat verder IMO niks fout in.

Muronia

Berichten: 19546
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: bakwerk met Wainonia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 15:41

Ik denk dat het meeste wel is gezegd op dit moment. Ik wil graag zelf de regie erin houden wat er over mijn paarden wel of niet op het internet komt. Dit had ik ook met Rindin voorbesproken. Ik wil absoluut haar werk niet ondermijnen en ze heeft hier goed haar best gedaan, dat staat buiten kijf! Ik had liever gezien dat ze me per PB had laten weten dat ze iets anders had willen zien in mijn omschrijving in plaats van dit zelf in het topic te droppen. Dat was het enige, meer niet.

Vandaag is de hoefsmid geweest en die heeft haar steile voorvoet weer netjes gemaakt. Nu krijgt ze eerst een paar dagen rust en dan kijken we even weer verder.

Voor wie ons wilde volgen, het blog is klaar en staat in mijn onderschrift. Voor nu is dit topic voor mij afgerond.

pien_2010

Berichten: 43273
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:40

Moderatoropmerking:
Al een hele tijd wordt in dit topic geen nieuwe feiten of kijk op de zaak vermeld. Ts trekt zich terug uit dit topic en al een geruime tijd worden alsmaar de zelfde berichten geplaatst. Dat is de reden dat ik besloten heb om nu een definitief slotje te plaatsen want dit topic gaat ook na de laatste moderator opmerking niet on topic.