Mooie scherpe foto's van Chess.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 23:08

Cool maaike van de Vis ik word postbode bij de Shetlandeilanden! Haha! .
En Mellien jij komt toch ook wel eens bij Tigi?? Ik heb je wel eens zien rijden! En wij springen niet vaak hoor (ja we laten em altijd vrijspringen) Maar we wouden ff leuke springfoto's maken. Want die hadden we nog niet!


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 23:11

Hee Lutske ja dat klopt dat ik wel eens bij Tigi kom! Ik stuur je wel een PBtje

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:04

hoi hoi hoi
ik vind het een leuke pony maar Ik vind dat je iets te groot bent voor een shet maar dat moet je ook zelf weten doeiii
gr van mij

Goodbye's the saddest word I'll ever hear

Wjerdo mis je

leonietjuh

Berichten: 11
Geregistreerd: 15-09-01
Woonplaats: hengelowwww

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-01 16:58

De mensen die het zielig vinden als iemand op een shet rijd zijn zelf zielig en laten zeker zien dat ze er nix van afweten! Ik rijd zelf ook op mijn shet en hij heeft altjid samen met mijn dikke lol! Tong uitsteken

Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 17:08

Leuke foto's van Chess! Echt cute. Die van het steigeren is echt heel stoer. Ik wil hem nog wel een keer in het echt zien hoor!

xxx Magda!

claudiatje
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:25

Hoi als eerste wil ik zeggen dat de shet een scheetjes is en dat jullie niet te zwaar of te groot voor hem zijn. Ik heb zelf ook een shet maar daar rij ik nooit op teneerste omdat ik mezelf persoonlijk tegroot en tezwaar voor hem vindt als ik wat lichter was geweest dan had ik het ook wel gedaan hoor. En zijn alle shetlanders zulke goede springers die van mij springt ook super graag en ook nog eens hoog hij is zelf maar 90cm maar groeit nog wel een stuk door hij is pas 2 jaar en hij springt al bijna 1 meter als hij zin heeft. Zelf heb ik op een shet van 1.5m gezeten en dat wilde ik zelf niet maar die man zei dat het best kon en dat beestje kon mij nog dragen ook. Er zijn mensen die shetlanders zielig vinden maar dat zijn ze juist niet. Ik vindt het hele moedige en sterke paardjes. Ik vindt het zielig van die mensen die denken dat een shetlander geen volwassen kan dragen. Wat doen ze op de shetland eilanden dan daar dragen ze toch ook volwassen of niet soms.
Groetjes Claudia

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:36

Leuke pony zeg! Echt lief om te zien!

Ook een raar gezicht, van die lange meiden erop. Ik heb juist mijn shet weggedaan omdat ik veel te groot voor haar was.
Maar dat is ieder voor zich! Dus ga zo door en veel plezier! Clown
Linda

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 22:09

waarom mensen wel zeggen dat jullie te groot voor de pony zijn of te zwaar snap mik van de ene kant wel ,alleen als er een kleine shet voor een kar loopt met allemaal volwassen mensen erin dan is het oh wat lief net alsof dat niet zwaar is.
oke als het wagentje rolt dan is het niet zo zwaar meer,maar het paardje moet wel aangetrokken worden en ook weer gestopt worden of als je een heuveltje op gaat of er afgaat weer tegen houden en dat is dan niet gemeen?
mijn dochtertje heeft een welshje van 1.20 hoog zit vol met streken ,toen ze hem pas had durfde ze hem niet echt hard aantepakken ,de keus was voor mij niet moeilijk hoor ik ben er toen zelf op gaan zitten en ik weeg echt geen 50 kg,maar dat maakte voor marco echt niet uit want bokken en steigeren kon hij toch nog wel,nu ga ik er niet zo vaak meer opzitten ,maar als het echt nodig is dan ga ik er weer op om hem te straffen ik wil niet dat mijn kind iets overkomt omdat haar pony zo gek moet doen en als ik hem daar niet voor staf dan zal hijn daty iedere keer weer blijven proberen.
nu durft jolanda na anderhalf jaar wel wat meer met marco dus het komt nog maar zelden voor dat ik er op ga zitten.
ik denk dat er zonder dat je het weet nog best veel volwassenen op te kleine pony's rijden ik zie het ook niet voor mij dat een meisje van 7 jaar een pony gaat inrijden,meestal gebeurt dat toch wel door wat oudere kinderen of volwassenen.
maar ik vind de foto's prachtig en geniet lekker van je pony zolang het nog kan

Goede raad is zeldzaam; dankbaarheid ervoor nog zeldzamer.
Ikaris B+24 L+2

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:34

Ik vindt dat jullie er gewoon op kunnen rijden hoor! Weet dat ik er eigenlijk niets meer over mag zeggen Lips are sealed maar moest het even kwijt Lachen
Maar echt een stoer beestje! Met een stoere naam! Cool


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers