nieuwe foto's magnifiek (in de les)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 15:39

haai allemaal nou eindelijk dan de langverwachte foto's van magnifiek
sommige zijn wel wat onduidelijk/donker en wat ver weg maar binnenkort maak ik wel weer is foto's van haar lieve hoofdje wat een lekker ding is ze he? Lovers ben helemaal in Lovers

nou hier komen ze:

let niet op mijn houding ze trekt me armen vaak wat mee naar voren en daar let ik dan niet echt op dus daar moet wat aan veranderd worden!

[img]../upload/271/magnifiek1.jpg[/img]
de foto's zijn wel een beetje klein maar ach...hier ben ik dus aan het draven

[img]../upload/271/magnifiek2.jpg[/img]
hier ook in draf

[img]../upload/271/magnifiek3.jpg[/img]
draf...de andere kant op ze ziet iets interesants de stapmolen misschien Verward

[img]../upload/271/magnifiek4.jpg[/img]
galop....foto

[img]../upload/271/magnifiek5.jpg[/img]
en weer draven

[img]../upload/271/magnifiek6.jpg[/img]
koppie omlaag Party!!

[img]../upload/271/magnifiek7.jpg[/img]
midden draf *nou ja middeldraf *grin*

[img]../upload/271/magnifiek8.jpg[/img]
ach wat een lieffie he? Lovers Kwijl

[img]../upload/271/magnifiek9.jpg[/img]
nog eens van voren dan van de andere kant

[img]../upload/271/magnifiek10.jpg[/img]
hier zie je ook goed de kleur Kwijl nou rechts zie je de "enge" stapmolen ja als die aan staat dan is ze er vreselijk bang van...

en volgen snel meerdere foto's wat vinden jullie van haar? Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:42

leuke foto's hoor! Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:43

Hoi Marjolein
Coole foto's zeg! *LOL* echt waar!
Als je nieuwe fto's hebt zet je ze er nartuurlijk op op, echt cool! Party!! zet je ook nog 1 keer een fotoe rop van jezelf? pleaaaaaase? hihihi

-xxx-jes en Groetjes van Renée Lachen

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:45

mooi paard hoor, hoe oud is hij? Hij heeft bijna dezelfde naam als mijn paard (Majestic)

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 15:48

magnifiek is een nrps (arabierxholsteiner) ze is 10 jaar ja klopt bijna dezelfde naar je spreekt haar naam ook uit als manjefiek Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:48

Leuke foto's, leuk paardje Party!!
Maar heb jij je arme gestrekt of lijkt dat maar? Verward

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 16:13

nathalie:let niet op mijn houding ze trekt me armen vaak wat mee naar voren en daar let ik dan niet echt op dus daar moet wat aan veranderd worden! dat had ik al helemaal bovenaan geschreven ik let er niet altijd op dan gaat zij zakken met dr koppie en gaan mijn handen/armen mee naar voren

renee hier staan foto's van mij:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&3

xxxjes marjolein Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 16:14

Mooi paardje! Staat ook goed met dat blauwe dekje. Ik ben benieuwd naar duidelijke foto's van haar hoofdje!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:07

Aha, de langverwachte foto's van Magnifiek!!!! Erg leuk beessie Marjolein!!! Heel mooi, ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's! Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:06

leuke foto's zeg! Leuk paardje is ie! Party!!

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 11:25

Ook al zijn ze donker het blijven leuke foto's!! *LOL* *LOL*

Boesj, je bent zooooo lief,
je bent mijn grote hartendief!!
voor jou ga ik door het vuur,
ik denk aan jou, elk uur!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-01 13:18

hardstikke bedankt voor de leuke reacties!!
ja het is idd jammer dat ze zo donker zijn en ver weg Boos!
maar ja je ziet wel wat en de foto's van haar koppie ga ik zeker snel maken ik wil alleen een nieuw fototoestel kopen dan kan mooiere foto's maken Kwijl ik vind die onderste wel het leukste daar zie je echt hoe ze is die andere zijn een beetje te ver weg...
ja dat dekje staat haar opzich wel leuk we hebben nou weer hele gave gezien en vanielle gele met een motief erin.. en een blauwe die is veller en mooier van kleur als deze! die zal haar vast leuk staan ik denk dat een zwarte haar ook wel heel gaaf staat... met haar naam er op prutsmuts staat toevallig dr naam niet op ze heeft er heeel veel...
volgens mij alle kleuren die er zijn haha *LOL* Party!!
komen we in de paardenwinkel die is gaaf kom we nemen um mee zo gaat het altijd komt dat iemand soms bekend voor? haha... Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:17

Mijn paard zijn naam word uitgesproken als Majestiek. Dus dat verschilt toch een beetje met de naam van jou paard maar in het begin zeiden ze ook dat het Magnifiek was maar ik heb er Majestic van gemaakt Haha! anders waren onze paarden nu naamgenoten

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 13:40

haha dat was wel Cool geweest zeg heb er idd dat nooit van gehoord totdat ik haar kende Haha!
vind het wel een byzondere naam. ze waren van plan haar vorige jaar te dekken dat ze dit jaar een veulen zou krijgen met de letter U natuurlijk dan had het veulen uniek geheten past dr wel heel erg bij maar ze heeft nog geen veulen hoor misschien dat ze nog eens gedekt word maar verlopig nog even niet Verdrietig haha...lijkt me helemaal geweldig een kleine magnifiek dan had ze waarschijnlijk door de hengst iglesias worden gedekt maar oke jammer genoeg niet.
ik vind Majestic ook een zeer mooie naam heeft het ook nog een betekenins?
magnifiek=perfect int engels Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 77 bezoekers