jaaa......dit ben ik...zal ze ook maar ef dr opzetten *grin*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 19:12

jaja...ik zag iedereen foto's van zich zelf erop zetten ik d8 dat kan ik ook wel ef doen nou ja deze foto's zijn van de vakantie:

[img]../upload/271/marjolein3.jpg[/img]

jaja ikke hier aan de afwas lekker vrolijk aan het kijken Schijnheilig Frusty Haha! tja afwassen is gewoon NIET leuk

[img]../upload/271/maenmar.jpg[/img]

hier waren we bij de mc donalds Vingers aflikken mmm jammie (zo past dat broodje in je mond joh) Verward Haha!

[img]../upload/271/marjolein2.jpg[/img]

in de dierentuin ef voor de foto....

[img]../upload/271/marjolein5.jpg[/img]

lekker zwemmen...tja vakantie he...

[img]../upload/271/marjolein4.jpg[/img]

hier was ik net wakker ze moesten natuurlijk persee een foto Gaaaap

[img]../upload/271/marjolein6.jpg[/img]

ja maar eigenlijk wil ik helemaal niet op de foto... Frusty Clown

[img]../upload/271/sasenik5.jpg[/img]

hier ben ik aan de rechterkant andere kant me zus

[img]../upload/271/sasenik6.jpg[/img]

hier sta ik dus weer aan de rechter kan...grr....die andere is me zus

[img]../upload/271/sasenmar.jpg[/img]

hier ikke aan de linkerkant Party!! bij zoooooooooooooo'n lief eendje ik wilde um bijna meenemen hij was zooo Lovers maar 6,- en weet je wat dr met zo'n lief beesje gebeurd Huilen Verdrietig
dat wil je niet helemaal weten denk ik nou ja wat vonden jullie dr van helemaal rot geschrokken Schijnheilig *LOL* }>

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:27

ik vind het wel leuke foto's vooral die Slapen foto's,altijd als je op vakantie gaat moeten ze gewoon een foto van je nemen als je net uit bed bent of erger nog als je ligt te slapen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:32

ik vind et kei leuke fotos en volgens mij ben je echt een leuke meid hoor toffe vakantie gehad trouwens?
coolio hoor echt en die zwem foto lachuh joh en die slaap al helemaaaal!! *LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 19:34

haha thanx!! Party!!
ja vervelend hoor altijd die slaap foto's Haha!
ennuh op die ene foto (blauwe topje) kun je wel zien hoe bruin ik al wastoen waren we er pas een week Haha!
maar goed...ja ik heb een heel leuke vakantie gehad ook al mis je iedereen zo erg dat vind ik altijd het ergste Boos! Huilen

ik ben zooo benieuwd heb foto's van de les op magnifiek weg gebracht kan eigenlijk niet tot morgen wachten grr... dus ja morgen weer foto's van mij en magnifiek Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-08-24 19:46 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers