Schandalig!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 15:53

We waren op vakantie in een safaripark en eerlijk waar ik kon wel janken, beesten in kleine hokjes, vogels zaten gefrustreerd tegen het gaas aan en veels te veel schildpadden in een veel te kleine bak.
Er waren ook pony's (helaas) er stonden een aantal jaarlingen bij (shets) en die waren nog nooit bij iets wat op een smid leek geweest volgens mij, veels te lange hoeven en de beentjes stonden verkeerd. Van een merrie (en bij toeval van een geit die er ook op staat) heb ik foto's genomen, ook van die vogel en de schildpadden maar helaas zagen we het pas toen er nog maar 4 foto's op het rolletje stonden. Ik heb de foto's niet voor mijn plezier gemaakt maar ik was toen zo nijdig op die mensen dat ik er misschien wel melding van wil maken weet alleen nog niet waar.
Dit zijn dus de foto van een merrie (achter hoeven) en een geitje. Dit was de enige pony die een beetje dichtbij durfde te komen die anderen waren als de dood en stonden in een veels te donker hok waar ik dus geen foto's van heb kunnen maken.
[img]../upload/296/hoeven.jpg[/img]
[img]../upload/296/hoeven2.jpg[/img]

Alle beesten werden gevoerd door de bezoekers met biskwietjes waar je gewoon een zak van kon kopen (voor alle dieren hetzelfde) er was ook een aap die er zoooo mager uitzag.
Die andere foto's kmen z.s.m.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 15:59

was dat in Nederland? Anders zou je de dierenbescherming in kkunnen schakelen

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:00

ik weet het zo ff niet, kan je geen melding maken bij de dierenbescherming?? Heeft de dierenbescherming geen eigen internetsite?? Ik vind het onwijs zielig voor die beestjes!! Dit mag gewoon niet kunnen!!! Zinsopbouw is niet helemaal okay, maar je snapt wat ik bedoel!! Huilen

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:00

Citaat:
Op 2001-08-24 16:53, schreef Polly:
We waren op vakantie in een safaripark en eerlijk waar ik kon wel janken, beesten in kleine hokjes, vogels zaten gefrustreerd tegen het gaas aan en veels te veel schildpadden in een veel te kleine bak.
Er waren ook pony's (helaas)

waarom is het altijd paarden zijn ohzo erg Frusty niet op jou bedoeld maar algemeen.
andere dieren zijn hetzelfde hoor Frusty

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 16:18

Het was in Belgie, maarik zal volgende week eens met de dierenbescherming bellen.
Ow ik heb daar bijna lopen janken, leeuwen in van die iniminie hokkies wou ze bijna meenemen maar mijn vriend vond het niet goed. (gek he)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:19

Echt heel erg!!! Ja, probeer het is bij de dieren bescherming!!!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:24

Ja het is zeker de moiete waard om de dierenbescherming te bellen.
Misschien kan de DB in nederland jou doorverbinden of dat hun contact op nemen met hun belgische collega's
Nee dit is echt schande al helemaal voor een dierenpark, ik zou nog bijna mijn geld terug vragen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 16:25

Dat was ik idd van plan om te kijken of zij het konden doorgeven

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:40

gatverdamme wat erg!!!
Ik denk dat de dierenbescherming in nl wel weet waar je moet wezen.
Ik zou ze dus ook echt deze foto's laten zien.

Verder denk ik als ze zo al met deze dieren omgaan dat de rest van het park ook niet de verzorging krijgt die ze nodig hebben.

Laat je ons horen wat ze bij de dierenbescherming zeggen.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:23

IK ben de afgelopen vakantie in frankrijk geweest en daar ben ik ook bij zo'n 'dierenpark' geweest... ook zo erg gewoon, Verdrietig je kunt het je haast niet voorstellen hoe die dieren er uitzagen. Ik vind daitecht niet kunnen hoor Boos! Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:43

hoi ah zielig echt wel bellen brr echt zielig je zult altijd van die mensen tegen komen misschien is het wel iets voor de stichting de toekomst van sanne?
Verdrietig

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:56

ahl wat zielig!!ik heb uberhaupt al iets van:dierentuin...nee, doe maar nie..nu ook safaripark doe maar nie!!ik d8 eigenlijk altijs dat het daar nie zo met kleine hokjes was..ik kan daar dus echt nie tegen!net als de bio industrie!!(ben vergetariƫr!)

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:51

De 'safaridieren' hadden het ook wel goed (buiten dan dat iedereen ze gewoon voerde terwijl dat niet mocht) maar er zat een dierentuin bij en die zaten in kleine hokkies, met de safari was op zich niet veel mis, behalve dan dat er geen controle was op het voerverbod.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:10

waar was dat safari park? Je moet naar de politie bellen de dierenbescherming kan niks doen (heb ik ook al eens geprobeert bij paarden die er erg aan toe waren) Lips are sealed

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23371
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 22:16

't was in Belgie, dus de NL politie zal er ook niet veel aan kunnen doen vrees ik.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers