Mijn springclinic met het Pipi-paard:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:41

Leuke bijdrage Bolke, maar vanwaar je boodschap? Het paard in dit topic is een halve Knabstrupper, niet meer en niet minder. Hoe het stamboek ze graag wil zien, dat boeit de fokker en de eigenaar helemaal niet, denk ik zomaar.

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:46

Lovely schreef:
Leuke bijdrage Bolke, maar vanwaar je boodschap? Het paard in dit topic is een halve Knabstrupper, niet meer en niet minder. Hoe het stamboek ze graag wil zien, dat boeit de fokker en de eigenaar helemaal niet, denk ik zomaar.


Is het een halve? Daar heb ik overheen gelezen. Ik dacht dat het wel geinig was om even een rastypische erop te zetten. Zo'n verschil dat er tussen die twee paarden is.

Maar ja, als het een kruising is, heeft mijn leuke bijdrage niet zoveel toe te voegen.

Blijkbaar.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:50

Volgens mij is het verschil met name in de kleur.... Maar goed, wel leuk om een foto van een rastypische Knabstrupper te zien. Ik had er eerlijk gezegd nog niet eerder van gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:04

De moeder van dit paard is een Appy, het is dus nogal wonderlijk dat ze zwartbruin geworden is.
Laatst, in Deurne nog even zitten kijken naar plaatjes van Knabstruppers en het is toch wel het type inderdaad, alleen de vlekjes missen Knipoog.

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:12

Hé... volgens mij een bekend paard en stal...
Volgens mij is dit de nieuwe buurvrouw/man...??? sorry even overheen gelezen.. van mijn (ex) pony...
Las ik nou dat deze ook met dameszadel wordt gereden? Volgens mij zijn dat er niet veel... en buuv(m) van Salvador ook dussss.....
Als jullie een ontzettend knappe forester ernaast hebben zien staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:50

Ja, die knappe Forrester staat recht tegenover die knappe witsnoet van mij Haha!.
Cheyenne is een dame Knipoog. Ze wordt inderdaad op dameszadel gereden door de eigenaar.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:03

Lovely schreef:
De moeder van dit paard is een Appy, het is dus nogal wonderlijk dat ze zwartbruin geworden is.
Laatst, in Deurne nog even zitten kijken naar plaatjes van Knabstruppers en het is toch wel het type inderdaad, alleen de vlekjes missen Knipoog.


Volgens de eigenaaresse was het een kliko x icova hoor Knipoog

Ik vind het echt heel stoer dat je met cheyenne gesprongen hebt, had het graag willen zien !

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:05

groene trui, blauwe broek, rood dekje....Verward dat kan toch niet!!!
En ik denk dat je het boekje er wel eens bij mag pakken of op zoek gaan naar een betere fotograaf Haha! Maar voor zover ik het kan zien, ziet het er leuk uit

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:13

kojack schreef:
[Volgens de eigenaaresse was het een kliko x icova hoor Knipoog

!
[/quote]



een kliko ??? daar denk ik heel andere dingen bij ahhahaaa sorry ben nogal melig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:48

yvetje schreef:
En ik denk dat je het boekje er wel eens bij mag pakken of op zoek gaan naar een betere fotograaf Haha!


Ja hohoho nou. Het ligt ook een klein beetje aan de camera hoor Boos! . Dit apparaat en ik zijn niet echt de beste vrienden . Er is nog een camera waar ik wel beter mee overweg kan en dan worden de foto's ongeveer zo:

Afbeelding

Was getekend: de fotograaf.

NFkim
Berichten: 209
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:46

Leuke foto's , wel jammer dat ze zo wazig zijn.
Knap van je dat je zo even op een 'vreemd' paard een clinic gaat springen !