tinker verkiezing wie heeft de mooiste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

tinker verkiezing wie heeft de mooiste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:58

ik ben zelf helemaal gek van bont .
heb zelf ook een zwart bonte maar geen tinker.
maar ik blijf tinker super paarden vinden.
daarom deze verkiezing.
zet je tinker hier bij deze topic met foto .
en laat de mensen jureren op je tinker ik geef zo ie zo een cijfer op alle tinker die binnenkomen op deze topic


Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:07

Tiko, de Tinker van Myrthe (Tiko op Bokt) is al verkozen tot Bokttinker van dit jaar.

Wil je heel veel mooie Tinkers zien? Kijk dan onder slowchat bij Tinkerpraat. Daar zit (bijna) iedereen met een Tinker en kun je hele mooie Tinkers vinden in onze profielen.

Op een van de laatste pagina's staan ook fotootjes van de Nederlands kampioen van het Nederlands Tinkerstamboek.

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:13

Citaat:
Verkiezingen

Gelieve geen verkiezingen plaatsen, en ook geen topics van rassen die zich kunnen verzamelen. (Want dat komt eigenlijk toch ook weer een beetje op hetzelfde neer...)

Alleen de verkiezing pony en paard van het jaar 2003 mogen.


Veel bokkers vinden de verkiezingen niet prettig en daarom wil ik het bij deze twee laten. Dus niet nog een verkiezing voor ieder ras apart.

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, Ubermetrics en 27 bezoekers