Foto''s Endurance Wittelte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Foto''s Endurance Wittelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 20:35

Vandaag dus mijn tweede (goed volbrachte) endurancerit gereden.
Bertus vond tussen het koelen door nog wel wat tijd om een aantal plaatjes te schieten. Hier het resultaat....

Op het hoofdterrein voor de start, best een leuke foto Schijnheilig
Afbeelding

Net onderweg, vlak voor de eerste groompost
Afbeelding

Ik doe een poging bij de Genieput om de foto van Karin van 2002 te overtreffen..... Haha!
Afbeelding

Bij de P/A..."Hallo, wie ben jij?"
Afbeelding

"Mag ik ook een stukje appel?" (baasje ziet er al wat minder charmant uit Scheve mond )
Afbeelding

En na thuiskomst, natuurlijk nog even douchen en de wei in OK dan!
Afbeelding

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


mandymonica

Berichten: 801
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:44

... maar ja, er was eigenlijk geen genieput meer over! Die promo-foto van Karin zal dit jaar niet nogmaals gemaakt zijn. Het was nu meer een fikse regenplas... Knipoog Volgend jaar ongetwijfeld beter!

Leuke foto's in ieder geval!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:46

Leuk paardje !! Fijn dat het zo goed was gegaan Knipoog .

manzano

Berichten: 23851
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 21:50

Die 1e foto is leuk Haha!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 21:52


"The world is best viewed through the ears of a trotter"

pmarena

Berichten: 47927
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:41

Gefeliciteerd !!

Hihi , leuk joh die foto's , die 2 staakies samen , jullie slepen allebei geen overtollig gewicht mee Haha!

Jammer iid dat er geen lekker grote waterplas was , dat lijkt me geweldig !!

Ik heb net bij de DER het info-pakket aangevraagd , ik wil toch echt graag nog eens aan die ritten mee gaan doen , lijkt me echt heerlijk , en voor Rena is het ook zeker wat !

Kun je die wedstrijd-ritten nu eigenlijk ook zelf , op elke willekeurige datum rijden ? Of zitten er nog gebieden bij die speciaal zijn opengesteld voor de wedstrijd en normaal niet toegankelijk zijn Verward

Nou ja , vooral je eerste foto is leuk !

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 10:08

Sommige ritten bestaan uit stukken over prive landgoederen of gesloten staatbosbeheer stukken. Maar bv Leersum kun je zelf ook rijden, of katwijk, alleen zul je dan wel de plakbandjes missen met de bewegwijzering of je links, recht s of rechtdoor moet, maar dat leert je weer kaartlezen.....
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 10:50

Leuke foto´s! Maar nu ik zo zit te kijken.. Heb je nog een heel stuk achter mij (nr. 174) gereden? Ik reed samen met Geke Verhoog, en haar hengst, die heeft behoorlijk gehinnikt. Ik keek achterom en dacht al een Draver te herkennen, maar nu lijk jij er ook best wel op!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 11:03

Hmmm.....174, dat nr. komt me inderdaad bekend voor! Je bedoelt ergens op het laatste stuk ? Waar we met een groep op een heeele enge trekker moesten wachten ?
Dan heb ik je niet herkend.... Frusty Vond het wel een heel leuk paardje dat voor me reed Schijnheilig

En tja...beiden zijn we niet de zwaarste....alhoewel het bij Salty nog best meevalt....die heeft erg veel spieren, het is soms net een Quarter Horse Haha!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:46

Leuke foto's Mirjam! Ik heb ook nog een stukje video waar wij samen op staan, vlak na de P/A waar jij net vandaan komt en ik net langs reed. Zal Marco vragen of hij er een digitaal bestandje van wil maken. Je ziet ons daar op dat grote brede zandpad, erg mooie omgeving! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:17

Leuk paardje!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:13

Jep, bij die vrachtwagen, en een stuk daarna nog. Af en toe ging jij stappen en draafde wij door, maar -zoals bij al die Dravers Knipoog - je draafde dan vanzelf weer bij. Navy heeft overigens nog nooit zo rustig gedraaft, Rakada had een goede invloed Lachen Navy draaft altijd met een hf van ongeveer 145, nu hebben we zelfs 113 in draf gemeten!! Geweldig dus Lachen

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 16:20

Goed, dan weet ik ook weer wie jij bent.
In KWB of Holten maar echt meeten dan ? En Karin, ik ben benieuwd naar het filmpje !

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers