Tammy's kwalificatie, Respectful en Rimano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Tammy's kwalificatie, Respectful en Rimano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 11:20

Afgelopen zaterdag moest Tammy voor het eerst kwalificatie lopen. Met drie andere 2-jarigen moest ze kwalificeren. Erg spannend, want ze had ook nog nooit achter de startauto gelopen.... Bloos!
Even inlopen...
Afbeelding

Toen achter de auto met de andere paardjes, ze loopt aan de binnenkant, startnummer 1
Afbeelding

De start... Afbeelding

Na een ronde, ze liep achteraan, maar dat geeft niet Lachen
Afbeelding

En de finish, nu als tweede. Ze had een voldoende, met een tijd van 1.20,9 *trots* Lachen
Afbeelding

Terug op het stalterrein, ze zat een beetje onder het zand Haha!
Afbeelding

Toen was het de beurt aan Respectful.
Afbeelding

Hij won jammer genoeg niet, maar werd nog wel heel knap tweede (hier was het eerste paard al over de finish)
Afbeelding

En later moest Rimano ook nog. Ik zou hem even op de foto zetten voor de eigenaar, ik denk dat het deze foto wordt:
Afbeelding

Nog een paar foto's van Rimano:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik vind de eerste toch het mooiste Daar staat ie het voordeligst op Haha! Hij heeft al zo'n groot hoofd, heeft ie ook een keer zn neus gestoten en zit er een dikke knobbel op. Het zit hem niet mee Haha!

En nog eentje van de koers. Hij loopt hier als vierde, aan de binnenkant. Het paard net achter die meneer met zn gele jasje Haha!
Afbeelding

En dat waren ze weer! De volgende keer dat Tammy moet lopen is op 13 augustus, en dan in Groningen. Haar eerste koers Lovers Spannend *LOL*


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:47

Mooie foto's Wen!
Fijn dat Tammy gekwalificeert is zeg!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:02

2 jaar en dan zoiets lopen?? Kan het niet zijn dat daarom de drafsport niet erg populair is..
Wel leuk voor je dat ze gekwalificeert is, maar ik vind het erg jong..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:28

leuk zeg, helemaal niet de foto's die ik verwachtte, maar zo zie je maar, weer eens wat andere foto's hier bij ITP. Leuk! OK dan!
en dat zulke foto's niet zo vaak hier staan wil nog niet zeggen dat de draf- en ren sport niet polulair is. En renpaarden (volbloedpaarden) zijn hele andere tiepes dan rijpaarden(okee die kunnen ook volbloed zijn Haha! ), op hun 2e al berijdbaar, dus denk dat dravers voor sulki ook er al eerder aan toe zijn

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:33

wow mooie foto's man! ziet er echt vet uit die draf!!

Dag lieve mama...

prompter

Berichten: 11041
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 12:40

Mooie foto's! En nogmaals gefelciteerd Haha!

Youngster, ik ben ook geen liefhebber van koersen voor tweejarigen (mijn beide paarden zijn als driejarigen gestart), maar een lichte sulky over korte afstanden trekken is gelukkig een stuk minder belastend dan een ruiter op de rug hebben. Daarmee wil ik het niet goed praten, maar ik ken heel veel dravers die jong gestart zijn, en tot ver in de 20 nog als rijpaard gefunctioneerd hebben.

Extremely rare and Beyond Compare

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 21:44

idd Ook niet alle 2 jarigen zijn er aan toe om te koersen. We hebben nog een 2 jarige thuis staan die volgens mij echt niet dit jaar nog op de baan komt. Het ligt er maar net aan... Lachen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:13

Mooie foto's!! Super dat Tammy gekwalificeert is!! Haha!:D
Die eerste foto van Rimano is idd erg leuk, staat hij mooi op Haha!:D

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 61 bezoekers