sommige mensen verdienen geen pony's..... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 07:55

Jeetje het lijkt net een echte koe van achter,je ziet die botten helemaal.
Ik hoop dat alles weer gewoon wordt

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:11

jeetje zeg! Dat soort mensen zouden echt geen pony's mogen hebben, lopen al zijn beestjes er zo bij (zo mager bedoel ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:39

Polly schreef:
jeetje zeg! Dat soort mensen zouden echt geen pony's mogen hebben, lopen al zijn beestjes er zo bij (zo mager bedoel ik)



er was nog 1 merie "leeg"die was ook behoorlijk aan de dunne kant de rest was allemaal drachtig dus daar kon je niet goes aan zien of ze dik genoeg waren.. Wel zaten ze allemaal onder de luis en moesten ze hoognodig naar de smid. Verdrietig

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 08:58

Jeetje, wat erg, sommige mensen mogen idd absoluut geen paarden hebben. Maar gelukkig is deze daar nu van verlost. (laat je ons wel af en toe foto's zien om te laten zien hoe die vooruit gaat) veel succes met hem

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:11

Ken je de dierenbescherming niet alarmeren voor die andere pony's? Misschien dat die wat kunnen doen. Suc6 met je pony's.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:23

Ohh... mijn...god...
dit kun je dieren toch niet aandoen?
de mensen die die pony's zo aan hun lot hebben overgelaten vind ik ziek! echt Ziek!
Gelukkig heb jij ze opgevangen debo! god mag weten wat er anders was overgebleven van deze pony's...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:29

Mischien kan je haar laten scheren dan kan je de luizen beter verwijderen.

Echt triest ja, hopelijk knap ze snel op. Ik vind het heel goed dat je dit doet
Wel een schattig hoodje trouwens. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:34

Avanti schreef:
Mischien kan je haar laten scheren dan kan je de luizen beter verwijderen.

Echt triest ja, hopelijk knap ze snel op. Ik vind het heel goed dat je dit doet
Wel een schattig hoodje trouwens. Lachen
we hebben haar al kaal geplukt.. al het haar wat bleef zitten hebben we afgeknipt. Aangezien we daar geen stal hebben kunnen we haar niet helemaal kaal maken... al zou hetind wel beter zijn voor de luizenbestrijding

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 09:43

Nee zeg, wat ziet dat dier eruit hopen dat ze wat gaat opknappen, maar dat zal best lukken met de goede zorg.

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:35

Dat ziet er inderdaad behoorlijk zielig uit zeg. Het lijkt me een goed idee om de dierenbescherming te waarschuwen.. Want op zich is het mooi dat je deze nu 'gered' hebt, maar zo te horen fokt die man vrolijk door en dat is dan uiteindelijk toch dweilen met de kraan open? In elk geval veel succes en sterkte met m..

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:38

Fantastisch!!!!!!!!!! Ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Ik zou willen dat er meer mensen op de wereld rondliepen die hetzelfde zouden kunnen doen. Ik hoop dat je je voor zulke beestjes blijft inzetten.
En je kan natuurlijk altijd om hulp vragen he! Ik denk dat er op Bokt genoeg mensen zijn die je bijvoorbeeld zouden willen helpen om zulke dieren weer op te knappen door ze eens lekker te wassen en te verzorgen.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:40

Mijn god dat beest ziet er niet uit! Echt erg gewoon. Heb je al een nieuw baasje voor hem gevonden?

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:55

Wat erg zeg! Eigenlijk zouden dit soort mensen gestraft moeten worden... En dan wel zo dat ze nooit meer een eigen paard/pony hebben of verzorgen.

En verder vind ik het ook gewoon super goed van je dat je die beestjes helpt !

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 11:11

echt erg
echt super erg waar woont die meneer ?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 12:58

wat zielig.
Goed dat er nog altijd mensen zijn zo als jij die zo'n schatje kunnen opvangen en nog een fijn leven kunnen geven!
goed hoor!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:05

verschrikkelijk, maar op zulke gevallen kun je echt wel de Dierenbescherming af sturen.
Nou maar hopen dat het beestje met goede zorg opknapt.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:34

Maar goed dat er mensen zoals jij bestaan,als ik op korte termijn een ander huis heb met weiland,mag je ze wat mijn betreft komen brengen,kunnen ze lekker opknappen.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:40

na aan paar maandje ziet ie er vast nog beter uit houd je ons op de hoogte?en geef maar veel liefde en aandacht dan gaan ze er vast wel bete ruit zine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 14:43

Jeetje, wat afschuwelijk. Wij zijn met een aantal mensen bezig met de opvang van een aantal mishandelde paardjes, binnenkort gaan we nog wat meer land kopen. We hebben dan plaats voor nog 1 of 2 paarden.

Kun je anders misschien naam en adres pben? Dan gaan wij er eens een kijkje nemen...

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:38

vreselijk om te zien gewoon! mijn vroegere verzorgpony sunny (tinker) was ook mishandeld geweesd....(waarshijnlijk) door tinkerhandelaar Mollema. Ze was heel goed opgeknapt bij die eigenaar van haar (waarvan ik haar verzorgde met nog paar andere) en toen werd ze gestolen. we wisten al wie dit was, mollema. nu heb ik gehoord dat ze dood is gegaan aan de stress toen ze weer terug was bij mollema. zij zag er in het begin ook zo uit, je kon alle ribben tellen, beenderen staken bijna het vel uit, en 10 cm grote open wonden over haar hele lijf.
ik snap die mensen gewoon niet!

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:05

Myra, ik geloof niet dat het de bedoeling is dat hier op bokt mensen zwart gemaakt worden... En zeker niet als je het zelf niet eens weet.
Er zijn hier aardig wat bokkers die daar een Tinker vandaan hebben, ik ben er zelf ook wezen kijken, en ik heb daar echt geen schokkende dingen gezien.

On topic:
Dit soort mensen moeten ze verbieden dieren te houden, die merrie ziet er echt vrselijk uit. Ik hoop voor je dat ze verder nog gezond is en de schade niet al te groot is. Maar ik geloof dat ze nu wel op hele goede zorg kan rekenen!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:12

aaa wa zielig dat soort mensen kunnen beter hun pony verkopen want dat is zo ook niks
Goed werk wat je doet !!!!!!!!!!!

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:25

Jeetje wat sneu!!!
Waar heb je ze vandaan gehaald?
Heb je die vorige eigenaren aangeklaagd? Zou ik wel doen hoor.
Succes ermee!!
En laat effe weten hoe het ermee gaat, okay?

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:53

ach dat arme beest zeg! ik hoop dat ze erover heen komt!
ik heb ook een landje waar zoiets op kan staan, staat een hoop gras, bij deze bied ik mij aan om er ook een op te vangen!
hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:25

jeeetje wat erg die kont ben blij dat jij ze hebt gekocht!!!! ze mogen wel wat vet van mijn haflinger hebben hahah veel suc6