Iris, Pablo, Sharon en Kasjmir

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:05

Omdat ik met Pablo net was begonnen met opbouwen en toen een dikke enkel kreeg door een gemeen steekbeest, heb ik Iris (Irisje op Bokt!) gevraagd of zij Pablo wat ou rijden. Ik kon echt niet rijden (ook niet longeren) maar wilde wel gaag weten hoe het met Pablo ging (goed). Deze foto's zijn van de 3e keer dat Iris heeft gereden (zaterdagochtend), de 2e keer ging het veel beter maar toen had ik geen fototoestel bij me. Gisteren had Pablo een -laat-mij-maar-rondhobbelen-bui. Vandaag ga ik er misschien toch zelf weer op, binnenkort vraag ik ook eens iemand foto's te maken als ik aan het rijden ben want die heb ik eigenlijk niet (niet van de laatst 2 jaar iig).
Overigens heeft er verder nog nooit iemand op Pablo gereden behalve ik (afgelopen woensdag dus voor het eerst met Iris) maar hij gedroeg zich prima.
Dit is trouwens in een natte springwei, de buitenbak was nog natter en de binnenbak te benauwd.
[img]../upload/34/stap2.jpg[/img]
[img]../upload/34/stap.jpg[/img]
[img]../upload/34/draf4.jpg[/img]
[img]../upload/34/draf3.jpg[/img]
[img]../upload/34/draf2.jpg[/img]

Zo denkt Procyon over het feit dat zijn vrouwtje op Pablo aanhet rijden is:
[img]../upload/34/proxkont.jpg[/img]

En Sharon was ook aan het rijden met Kasjmir:
[img]../upload/34/sharondraf.jpg[/img]
[img]../upload/34/sharonhaargoed.jpg[/img]

Het bewijs dat Kasj echt wel 4-kant kan staan:
[img]../upload/34/sharonstaat4.jpg[/img]

En even spelen na afloop:
[img]../upload/34/hap.jpg[/img]
[img]../upload/34/evenspelen_met_kasj.jpg[/img]

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:11

Jeetje Katrien, Pablo kan lekker lopen zo tezien!
Hele leuke foto's.
Dat jullie bak nog zo nat is joh. Hier is alles stoffig of vergeeld en uitgedroogd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:15

Bij ons was ook alles heel erg droog en stoffig maar het heeft hier hevig geonweerd en geregend vrijdagnacht, vandaar en aan drainage doen ze hier niet geloof ik. De bak is ook altijd wel snel weer droog maar vandaag zal hij wle nog natter zijn aangezien het nu weer regent, GRMBL.

Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 11:39

De foto's zijn leuk geworden, Katrien.
Die ene waar Kasj 4-kant staat, moet ik maar uitprinten en in zijn stal ophangen, zodat hij telkens kan zien dat het echt niet zo moeilijk is en dat-ie het echt kan. Clown
Ik wil wel eens (als ik in de buurt ben) foto's van je maken als je aan het rijden bent Lachen Lachen Lachen
De bak zal inderdaad nog wel erg nat zijn, hoewel 't nu heel eventjes gestopt is met regenen. Maar de modder zal nog wel om je oren vliegen.
Hoe gaat het nu met je enkel? Al weer wat meer beweging erin?

_________________
Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sharon op 2001-07-08 11:42 ]</font>

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:38

Hier nog een member of the "Ten Eijsden Family"! Leuke foto's hoor. Ik wil die foto van dat vierkant staan ook wel graag bij Tonkelientje aan de muur hangen, misschien dat het een beetje helpt....