Paulien "neemt" de Z hindernis in het bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:50

Hahah ik schrok!! Ik heet ook paulien en ik dacht ff dat er foto´s van mij stonden, maar deze Paulien is een stuk leuker!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:52

Dapper hoor! Maar zo'n buis vind ik zelf best nog eng dus...

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 22:56

Achteraf vond ik het best wel eng hoor, als ze halverwege had besloten om zich om te draaien dan had ze vast gezeten. Ik zag het al helemaal voor me, de brandweer enz erbij !

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 22:57

he leuk! daar spring ik normaal overheen! de hoogte van de betonnen buis is zo'n 1.15 enw wordt gebruikt voor de M en Z crossers. maarja die kleintjes kunnen er makkelijk door! pittig hoor!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 22:59

Misschien kunnen we een keertje een foto nemen als jij er overheen springt en Paulien erin staat !

shaundylover
Berichten: 236
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:02

Leuke foto,

Maar is dat niet een beetje gevaarlijk die paarden die er over heen springen want als ze hun benen stoten aan dat beton lijkt me toch wel pijnlijk, als je over een balk heen springt en je komt niet uit valt die balk eraf maar zo'n betonnen pijp veroert zich niet.......

XXX linsey

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:06

shaundylover schreef:
Leuke foto,

Maar is dat niet een beetje gevaarlijk die paarden die er over heen springen want als ze hun benen stoten aan dat beton lijkt me toch wel pijnlijk, als je over een balk heen springt en je komt niet uit valt die balk eraf maar zo'n betonnen pijp veroert zich niet.......

XXX linsey


ja eigenlijk wel gevaarlijk, maar je moet daarom wel serieus er mee bezig zijn! ik spring dees ook nooit als ik alleen ben! we krijgen een nieuwe parcoursbouwer dus ik ben benieuwd of ie eruit wordt gehaald!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:15

Was inderdaad probleem geweest als het fout was gegaan, maar gelukkig niet he Lachen
En het heeft een heel schattig plaatje opgeleverd,
ga maar snel op zoek naar net zo'n stoere man voor d'r Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:24

Anders was het zagen en boren geworden...Knipoog Maar het is allemaal goed gegaan

Mijn paard springt er wel overheen, maar ik weet niet of hij er ook doorheen zou kunnen Ik denk het niet of hij moet inklapbaar zijn Verward *LOL*