Passen wij bij elkaar? :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 11:53

Weet je wat ik nou zo gek vind? In een ander topic had ik een rijfoto geplaatst daar hoor je niemand erover dat ik te groot ben en de 4 blz. van dat topic en het ging nog wel om het rijtechtnische.
En nu hoor ik het super vaak best vreemd maargoed.....


sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:00

hahah als eentje zegt dat je haar los zit Tong uitsteken:P:P dan gaat de rest daar op letten hahah en zeggen ze er ook iets van...

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:34

vind je ook een tikkeltje aan de grote kan voor die pony

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 18:49

Ach op straat krijg ik nooit reactie's dat ik te groot ben valt met mijn benen reuze mee en ik rij natuurlikj ook op een dresseur zadel.

haha ja idd Laura gelukkig had ik hier me haar vast he! Knipoog Er is wel altijd zo irritant oude vent die altijd moet zeiken, altijd van: Kijk maar uit dat je er niet doorheen zakt. En dat zegt hij ltijd als ik er lang rijd.........Ik ben die vent spuigzat hij zegt dat zelfs toen mijn vriendin die heel klein is erop zat Verward (dat van er doorheen zakken)
Ik zeg: Wie heeft er meer verstand van??? (stilte) hij zegt dus ik mag er ook nog op. Ik zo: heb je je buik weleens gezien *LOL*

Maar verder altijd positieve reactie's ook van paarden mensen. Maar te groot ben ik ja, maar ik hinder haar absoluut nog niet. 50 kilo kan ze ook wel houden, makkelijk want we kunnen nog volop in rengalop en ze kan ook steeds harder Cool


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers