Ik en Irene

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 20:06

[img]../upload/781/ikenirene.opwedstr.jpg[/img]
Hoi hier zie je Ik op Irene na de wedstrijd (clubkampioneschappen) schijn bedriegt want ik had maar 142 punten omdat het haar 1e wedstrijd van haar hele leven was.
[img]../upload/781/irene.jpg[/img]
Dit is Irene met Ale in 2000
[img]../upload/781/delfie.lief!.jpg[/img]
Mijn knien Delfie, ik fok met dit ras: Black and Tan
[img]../upload/781/rabbi.verysweet.jpg[/img]
Mijn knien Rabbi (originele namen he?)
[img]../upload/781/ik_ben_tegen_dierenmishandeling.gif[/img]
Dit wou ik ook ff kwijt: IK BEN TEGEN DIEREN/PAARDEN MISHANDELING!!!!

Zo dit waren tochw el de liefste foto's, ik heb nog geen mooie foto van Mathilda (komt nog)

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-01 20:08

ohw ja, het lijkt wle wat raar, dat ikw at klein ben op Irene, maar dat komt omdat ze daar drachtig is en over 2 maanden uitgerekent was (+/-)
Ennuh ik moet van mijn pa met veiligheidshelm rijden (rijd wel lekker)

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 20:10

Mooi paardje hoor!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 20:21

hmmmmmm ik ken je geloof ik ergens van Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! ***LOL****

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 21:38

wow!!wat een te geweldig paard!!jezus!! Kwijl Kwijl Kwijl ikke=jalours!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-01 13:33

Wat is ze mooi!
Ik ga ook een fries met veulen verzorgen, en verder heeft die man nog een aantal Fellpony's: een jaarling merrie, een twenter hengst, een merrie 3 jr. die ga ik inrijden, en een al ingereden merrie van 6 jr. waar ik op mag rijden.
De fellpony's zijn net friezen, maar dan D-pony's. Ik weet niet of je ze kent?
Op de friese merrie rijdt nog een ander meisje, maar die stopt er binnenkort mee vanwege studie, dus vandaar dat hij een verzorgster zocht.
Ik ben al wel 34 jr., maar gelukkig 'maar' 1.67 meter lang en niet zo zwaar, dus kan ik nog op de fellpony-merries rijden die maar 1.42 m. hoog zijn. Ze kunnen mij gemakkelijk dragen, maar ik vind het toch wel een prettig idee dat ik niet te ver met mijn benen onder de buik uit kom!
Die eigenaar fokte eerst alleen fellpony's, maar nu gaat hij zich ook meer op de friezen richten. De merrie is alweer voor volgend jaar gedekt. De driejarige fellpony is per ongeluk vorig jaar door een fries gedekt, die was uitgebroken, dus ben benieuwd hoe dat afloopt hihi. Een kleine fries of een grote fellpony, het wordt het allebei waarschijnlijk! Leuk hoor.
Ik ga pas de komende week officieel met verzorgen beginnen, ben er al geweest maar ging eerst op vakantie. Over een maandje zal ik foto's op internet zetten!
Als je nog tips hebt wat betreft friezen en het rijden er op (ze zijn wat anders gebouwd dan kwpners)? Heel veel succes met de wedstrijden deze zomer!
Groetjes, Dorine.

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 15:41

oh gaaf man!!! Haha! Nou ik ben ook niet zo groot en eigenlijks te licht. Frusty
Maar het inrijden was voor mij de 1e x en ik vond het erg zwaar, vooral omdat ik zelf ook onervaren was met grote sterke paarden. Irene vloog in het begin als ik net op haar zat gelijk in draf of galopw eg, gelukkig heb ik haar dat kunnen af leren door heel erg streng met me stem en af en toe met me hand te zijn, ik reed haar helemaal op me been en liep ook heel netjes op me been behalve als we de proef in gingen, werd ze zenuwachtig en wou niet stilstaan, Als we moesten stilstaan wou ze steigeren, enz enz.
Scheve mond\

compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 14:59

wat een lieve paardjes en dat konijntje wat een poepies