Nieuw verzorgpaard

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kydaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 15:03

Ik denk dat je al een heel eind bent door inderdaad heel goed te kijken naar de dingen die je wilt verbeteren en les te nemen. Persoonlijk zou ik idd ook de teugels wat korter nemen

Het is wel een mooi paard om te zien en het zal stap voor stap vast en zeker beter gaan in de toekomst !

Ky Daula (Bretton woods x Wy Daula)

kydaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 16:40

Hanssen schreef:
kydaula schreef:
Ik denk dat je al een heel eind bent door inderdaad heel goed te kijken naar de dingen die je wilt verbeteren en les te nemen. Persoonlijk zou ik idd ook de teugels wat korter nemen

Het is wel een mooi paard om te zien en het zal stap voor stap vast en zeker beter gaan in de toekomst !

Bedankt! Ja gisteren mn teugels korter genomen en dit ging eigenlijk prima.

Ah fijn! :D Als het voor je eigen gevoel ook al wat beter gaat , heb je in mijn ogen ook al iets gewonnen! _/-\o_ tijd & lessen en vooral ook plezier er in hebben samen dan komt het vast wel goed! je bent goed op weg door er zoveel moeite in te steken en de kritieken en tips van hier op bokt mee te nemen in je training laat ook zien hoe graag je dit wilt!

kydaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:11

Hanssen schreef:
kydaula schreef:
Ah fijn! :D Als het voor je eigen gevoel ook al wat beter gaat , heb je in mijn ogen ook al iets gewonnen! _/-\o_ tijd & lessen en vooral ook plezier er in hebben samen dan komt het vast wel goed! je bent goed op weg door er zoveel moeite in te steken en de kritieken en tips van hier op bokt mee te nemen in je training laat ook zien hoe graag je dit wilt!

Ja ging echt lekker gisteren. Heb 3x per maand les. Plezier is ook voor mij het belangrijkste. Ik vraag pas de startpas aan als ze er klaar voor is. Ik ben geen opgever, wil wel alles gelijk het liefst goed doen maar dat kan niet haha. Dankjewel voor je tips!!

Fijn om te horen! Hoop dat we nog vanalles van je vorderingen mogen meevolgen , gaat vast goedkomen! *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie