Dressage pro movement, van achteren naar voren

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:51

Zo eindelijk eens bijgelezen! *\o/*

Echt heel leuk en interessant topic zo, zonder elkaar op te vreten en vooral veel te leren van elkaar en elkaars fouten!

Wat ik het meest opvallend aan jou vind en wat je meteen ook echt gewoon een hele goede ruiter maakt, is dat je nooit de schuld bij het paard legt, je super kritisch op jezelf bent, heel bewust bent dat er (altijd) veel te leren valt en je enorm veel doet met tips en trics die mensen je geven! Enorme zelf reflectie en dat is zo zeldzaam tegenwoordig, dat maakt je naar mijn mening gewoon echt een hele goede ruiter!

En uiteraard zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden en naar mijn mening ben je echt goed op weg.
Het geeft ook absoluut niets dat jullie allebei nog zoekende zijn, dat komt vanzelf als hij sterker wordt en het voor je wat meer vanzelf gaat. Grand Prix rijd je ook niet in een week tijd.

Weet ook hoe je jouw training opbouwt en dat is gewoon heel netjes en vooral ook heel vriendelijk. :j

Eli moet eerst zelf verbinding gaan durven nemen, dat bereik je niet door zelf te verbinding te gaan pakken, want daar gaat ze alleen maar meer van stressen en spanning opbouwen die absoluut niet nodig is. Zeker niet bij haar dus zelf verbinding gaan pakken. Met alle paarden ga je hard vooruit en ik blijf jullie (en dit topic) volgen! Je hebt ook les van een fantastische instructeur en je hebt gewoon hele fijne paarden met potentie genoeg!

En daarnaast weet ik ook heel goed hoe het is om een lijf te hebben dat niet mee werkt, respect dat je zo bewust met alles bezig bent. Je gaat er zeker weten komen!!

Believe
If you can dream it, you can do it.

There is
Good in
the world

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie