Siebert van de Cobbe , 4,5 jarige Fries

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:17

Wat een leuk paard heb je!

Ik ga wel mee met het bovenstaande. Het oogt strak, drukt zijn rug weg en gooit zijn buitenschouder er af en toe uit. Hoe loopt hij als je hem wat langer van voor rijd zodat hij zijn hals wat meer kan zakken?
Laatst bijgewerkt door Amado7 op 03-02-18 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Niet perfect is ook goed


Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:29

LiindseyV schreef:
Het is wel degelijk een paard :D en een hij :')

Wel jammer dat de uitleg erbij precies niet word gelezen ...
Door mijn eigen bekkenkanteling en vastzitten in de rug en heup hierdoor, heeft mijn paard soms ook moeite , andere uitleg is er niet ...

Dan nog blijf ik bij mijn bericht :) Natuurlijk is het begrijpelijk als jouw lichaam niet meewerkt, om hem optimaal te laten lopen. Dat hoeft ook niet, het is en blijft een fries waar vaak meer werk aan zit. Maar dan nog kan je werken aan hem langer laten, wat minder diep vragen, wat meer de schouders er onder.

Niet perfect is ook goed

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Siebert van de Cobbe , 4,5 jarige Fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 13:52

Volgens mij heb ik een aardig opbouwende reactie gegeven en ik lees er niet overheen wat je zegt over je lichaam en ik geloof dat de rest dat ook niet doet. Ik vroeg je een normale vraag, als jij daar niet op in gaat en geen tips wil dan had je het topic beter niet kunnen plaatsen inderdaad. En als dat daarom je laatste bezoek aan deze website is, dan vraag ik me af waarom je dit überhaupt wilde plaatsen. Wat verwacht je dan wat we zeggen voor tips, of waarom plaats je het precies op HAW?

Gaaf trouwens, dat blauwe setje.

Niet perfect is ook goed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers