Nieuw paardje aan het werk

Moderators: Apple, Nicole288, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:55

Mooi paard, TS! :) Echter heb ik wel het idee dat je zadel niet helemaal goed ligt, en ik ga met mijn voorgangers mee.

www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 15:43

Dees schreef:
Hij wil niet op lengte komen, omdat hij daarvoor sterke rugspieren moet hebben en die heeft hij simpelweg (nog?) niet. Dat op lengte komen is dus nog te moeilijk voor hem.

Kwa voeding: je kunt idd een bloedonderzoek doen, maar je kunt ook gewoon eens domweg een kilo biks per dag meer gaan voeren en zien wat het doet. Hangt een beetje af van wat je nu voert (zowel in kg als in kwaliteit). Met meer hooi zul je het iig niet oplossen.

Nooit zomaar opeens meer of minder gaan voeren, paarden reageren over het algemeen niet goed op plotselinge veranderingen in het voedsel...

Ik word soms wat fel in discussies. Bij voorbaat sorry, uiteindelijk is het nooit mijn bedoeling om iemand boos te maken.

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:00

Dees schreef:
Het valt of staat met de kwaliteit van je ruwvoer.
Maar domweg méér hooi voeren zal in de bespiering nooit helpen.

Gezonde paarden horen te glanzen in de vacht. Dat je eigen paarden geen glans tonen, zou je toch aan het denken moeten zetten ;)

Toch grappig, mensen die anderen vanachter hun computerscherm vertellen dat hun paard ongezond is. :+

Resistance

Re: Nieuw paardje aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:04

Ik zie niets slechts aan die vacht. :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie