Rijd ik te 'streng'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:39

N4N4 schreef:
Sorry, maar jouw manier van rijden is niet zo paardvriendelijk ..
Zeg niet dat ik een dressuur miep ben , maar dit is vreselijk om aan te zien ..
Blijf van de teugels af en stop zwz eens met zagen.. vriendelijk bit of niet.
En ga eens mee met de beweging van je paard .. je pest hem al door erop te zitten ..
En ga leren paardrijden, je bakt er maar weinig van.. niet iets op trots op te zijn..

Hoop dat je les gaat nemen en over een jaartje laat zien wat je geleerd heb..
Aan de haf ligt het zeker niet , wees maar blij dat het zo'n braverd is ..
Het enigste waar ik blij van wordt is je omgeving ..
Succes en sterkte


Ik ben de hele tijd een stille meelezer, maar nu kan ik mijzelf echt niet laten om hierop te reageren...

Ik ga maar niet zakken tot het negatieve niveau van deze post. Het enige wat ik hierover ga zeggen is dat ik mij afvraag wat voor persoon dit zo makkelijk achter een scherm kan typen en zo hard een ander gaat kwetsen. :n

In het begin vond ik de reacties nog interessant, ze waren goed opgebouwd en er zaten erg goede tips in. Vervolgens gaan er tientallen al die reacties zowat herhalen met een kleine twist. Maar volgens mij hoor je bij deze topics alleen nog aanvullende tips te geven aan degenen die al gegeven zijn, niet steeds herhalingen ervan te geven. Inmiddels heeft TS het denk ik wel door waar ze aan kan werken.

Ik snap dat iedereen hun mening heeft en die ook daadwerkelijk mag hebben. Maar ik vraag mij af waarom je die ook altijd bekend moet maken. De post in mijn quote is alleen maar aanvallend en zeker niet nuttig qua tips. De tip van lessen nemen is al 100x genoemd dus daar heeft TS niks aan. En ze heeft zeker niks aan deze naar beneden halende woorden.
Ik heb altijd geleerd van mijn ouders dat je maar beter niks kunt zeggen als je niks aardigs of zinvols op kan brengen.

TS vraagt inderdaad om jullie mening en dus staat ze er in principe voor open om alle soorten meningen te horen. Maar geeft dat anderen dan het recht om zo gemeen te doen?

Ik ga niks over haar rijstijl zeggen, daar ga ik niet over. Maar vind je het niet goed? Prima. Kan je haar helpen met tips? Top! Vind je het gewoonweg afschuwelijk, maar zelf kan je niet helpen dus dan ga je maar alleen gemeen lopen doen? Ga dan AUB naar jezelf kijken en bepalen of die negativiteit wel nodig is in je leven. Ik vind het zo jammer dat het schijnbaar normaal is om iemand expres te kwetsen...

Ik heb mijn woordje gedaan. Ik hoop dat de meesten ermee eens zijn, zo niet dat mag. Maar dan hoop ik dat je er iets nuttigs uit kunt halen wat betreft de manier hoe je volgende keer kunt reageren.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers