Rijd ik te 'streng'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
ThreeFingers

Berichten: 4291
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 13:36

Gillbo schreef:
Oef te streng niet maar je vraagt van alles van je paarf maar door jou houding, onrustige zit, achter blijven in de beweging, armen vast zetten, tikken met je benen kan je eigenlijk niks van je paard verwachten.
Vraag je instructrice eerst om samen met jou te werken aan je houding en zit, dat moet veel stabieler en rustiger.
En steken onder de gordel zijn toch niet nodig een instructrice moet signaleren en instrueren.
Ga eerst aan jezelf werken en dan aan je paard want je zit hem echt in de weg.


Ja, zo zie ik het ook, erg druk met jezelf, je probeert je best te doen, paard zoekt een tussen weg en sjokt haar rondjes..
Trouwens waar zit je in Oostenrijk? Ik woon er ook

It’s a little bug… Security! Can you get this bug? I don’t want anybody to step on it. Don’t kill it though… DON’T KILL IT!

Moed is voorwaarts vluchten



ThreeFingers

Berichten: 4291
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:02

Heb je laatste filmpje ook gekeken (5x haha voor je "kijkers")
Maar ziet er fijner uit, de Haflinger heeft het duidelijk meer naar zijn zin.

It’s a little bug… Security! Can you get this bug? I don’t want anybody to step on it. Don’t kill it though… DON’T KILL IT!

Moed is voorwaarts vluchten

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 24 bezoekers