Rijd ik te 'streng'?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
meggiemeg

Berichten: 12152
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 08:50

Ben het met Gillbo eens, ik zie een ruiter die erg haar best doet maar daardoor het paard in de weg zit.
Je handen liggen bijna in je schoot zou mijn instructrice zeggen. Wellicht is een keer iemand anders proberen voor de les, gewoon eens kijken wat die ziet en zegt.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.



meggiemeg

Berichten: 12152
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Rijd ik te 'streng'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 06:54

mijn instructrice zegt altijd, ze voelen een vlieg ook op het lijf dus waarom zo zwaar/hard? Door consequent te zijn kom je vaak verder, hulp geven, even afwachten, nog een keer hulp geven, weer even afwachten, dan nog geen reactie? Laatste hulp geven met direct een tik er achter aan bij het uitblijven van de reactie. Dit gaan ze vaak sneller snappen dan maar blijven pompen.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers