Voor het eerst een HAW topic met mijn grote vriend.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Voor het eerst een HAW topic met mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 19:40

Voor het eerst durf ik eens een HAW topic te openen. Niet vanwege mijn grote vriend, hij doet altijd zijn best, maar ik ben zelf lang onzeker geweest.

Een aantal jaar geleden ben ik hard van mijn paard gevallen. Weken kon ik niets. Jaren heb ik pijn aan mijn liezen,heupen,rug en benen gehad. Soms klom ik op mijn paard en 5 minuten later wilde ik er dan af omdat ik teveel pijn had. Ik schaamde mij hoe ik op mijn paard zat en werd steeds onzekerder. Durfde amper te rijden als er andere mensen waren want wat zouden die zeggen of denken.

Vorig jaar ben ik behandeld door een kineseoloog en sindsdien gaat het met mij beter. Veel minder pijn en word steeds minder onzeker. Ik durf weer te rijden.

Mijn geweldige vriend Winzzent heeft heel veel geduld met mij gehad. Hield rekening ermee als ik pijn had. En nu...wil hij samen knallen. Hij heeft bijna een jaar stil gestaan vanwege een peesblessure. Hij had zich verstapt. Langzaam aan beginnen we weer en daar kwam deze fotos uit...

Daar gaan we


Afbeelding


Eerst even rustig instappen


Afbeelding

Drafje..


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is welkom, maar onderbouw het even, dan kan ik er iets mee.


Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Voor het eerst een HAW topic met mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-17 19:52

Super fijne tips als al. Ik vind het heeeeel moeilijk om mijn hakken uit te drukken. Dat is echt een punt voor mij om aan te werken. De handen ga ik zeker proberen.

Ik ga binnenkort weer op controle bij de kineseoloog. Even een check up. Ik merk inderdaad ook dat ik weer wat schever sta ook. Op de fotos vind ik ook mijn hoofd erg kantelen. Verbetering al want ik was echt een wokkel (scheef en gedraaid) maar we kunnen er altijd aan werken om nog rechter te worden.


Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Voor het eerst een HAW topic met mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-17 18:43

Bedankt voor de fijne reacties! Dat afhangen moet ik wel meer doen. Volgens mij sta ik teveel met mijn tenen in de beugels. Dus dat ik op mijn tenen ga staan. Maaaarrrr paardrijden blijft oefenen en leren, dus dit is ook zo'n punt.

Fionami

Berichten: 344
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Voor het eerst een HAW topic met mijn grote vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-17 07:46

Heel erg bedankt. Dat is ook een goede tip. Goed voor de balans ook.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers