Pinky geschoren, Muisgrijs!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:19

in 1e instantie was het ook de bedoeling om zijn hoofdje kaal te maken, maar zijn kin vond ie al verschrikkelijk, dus hebben we het maar zo gelaten


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 21:57

pinky heeft een apart haar, de punten zijn bruin, maar de onderkant is grijs. Hierdoor is ie dus grijd geworden. Zijn haren zijn afgeschoren, het is dus niet zo dat ie half ge-epileerd is ofzo, en dat ik echt in zijn blote vel staat.
Bijna elk paard verkleurd wel iets met scheren (jamaica krijgt de kleur van haar zomervacht, honey wordt grijs, dennis is lichter etc) maar dit had ik niet verwacht. Ik vind het wel wat hebben, hij is net black&tan zo.
Kim heeft er wijs aan gedaan om pink te scheren, anders is ie straks een keer ziek omdat ie kou heeft gevat.
Ik vind het niet eerlijk om een paard dat "moet" werken en bij dat werk last heeft van zijn haar in zijn wintervacht te houden. Tuurlijk krijg je hem wel droog, als je 3 uur met hem stapt ofzo. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar daar heb ik de tijd niet voor.

verders, bedankt voor de complimentjes, ik heb mijn best gedaan, en was zelf tevreden over het resultaat. Dat jullie het echter zo geweldig zouden vinden had ik niet verwacht!
Het was een beetje lastig machine wat snel heet werd, waardoor ik steeds een stuk kon scheren en dan weer 5 min moest wachten omdat het machine af moest koelen..
Ik vind het erg leuk werk, als ik daarna maar kan douchen Haha! Was dit keer zo wijs geweest om mijn regenpak aan te trekken, doe ik eventuele volgende keren zeker weer! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers