bakwerk met Wainonia

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:25

Wat mij opvalt is dat ze nog niet zo fijn in de spieren lijkt te zitten en wat zuur kijkt. Voer je voldoende eiwitten bij voor de ontwikkeling en ook iets tegen spierpijn?

Verder ben ik wel benieuwd naar een nieuw filmpje vooral omdat het beeld op de vorige foto's ook zo anders was dan "live" beeld

Life is a balance of holding on, and letting things go…



MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: bakwerk met Wainonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:16

Ik vind dr in de bespiering op de achterhand en op de hals echt tekortkomen dat zie je vooral op je eerste foto's. Daar lijkt ze ook weinig buikvulling te hebben terwijl ze op de foto hierboven weer buikig lijkt. Ze heeft geen ideale bouw zo met dr korte voorbeen maar ik denk dat er echt wat zit waardoor ze haar bekken lastig kan kantelen. Ik zou haar persoonlijk eens laten onderzoeken in het SI gebied.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:40

@Murosch ik zou dat eerst even doen, als ze niet kan kantelen kan ze ook moeilijk op het achterbeen komen en over de rug. Kan me voorstellen dat je ook niet makkelijk kan zitten zo

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:52

dresjoepie schreef:
Mursoch heb je les?

Waarom deze vraag omdat ik het idee heb dat je zelf ook geen flauw idee meer hebt wat je moet doen welke weg te volgen Dit maakt het voor jezelf en je paard echt niet gemakkelijk

Het lijkt me dat als je regelmatig les hebt je niet aan bokt hoeft te vragen wat beter is

Verder ben ik het er wel mee eens dat er iets niet lekker zit bij het paard Een bloedonderzoek icm een kreupelheidsonderzoek lijkt me geen overbodige luxe

Misschien kun je haar zelf eens op het harde longeren kijken of je verschil ziet


Bij mijn merrie met atrose in het si was heel duidelijk te zien dat ze bij longeren op het harde erg naar binnen kwam vallen en moeite had om het achterbeen er bij te houden. Het was meer krabbelen dan draven. Ook reageerde ze op de buigproef. Je zou dus ook nog kunnen kiezen voor een algemeen onderzoek, dat heb ik toen ook gedaan. De dierenarts zag gelijk wat ik bedoelde en we kwamen samen bij het SI uit. Mijn merrie had ook wat moeite met de galop aan de longe, sprong dan heel vaak achter over of met 2 benen te gelijk van achter.

Wat betreft je omschakeling na je faalangst, echt super goed dat je gewoon je gevoel volgt!

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: bakwerk met Wainonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:51

Als ik al wat zie op basis van heel snel kijken is dat linksachter minder naar voren komt en wat recht gehouden wordt, maar dat kan ook scheefheid zijn of moment van het nemen van de foto.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: bakwerk met Wainonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:57

Met het niet doortrainen en volledig stilzetten moet je wel uitkijken. Bij bijvoorbeeld artrose in het SI is het juist belangrijk om niet stil te zetten omdat het dan vaak slechter wordt in plaats van beter.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: bakwerk met Wainonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:37

Hoop dat je weer een stap verder bent! En ook te weten komt waarom ze bepaalde dingen wel of niet kan en hiermee verder kan.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MarjanB

Berichten: 16405
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 14:39

ruitje schreef:
Picasso schreef:
Professioneel of niet: ik kan me voorstellen dat Rindin graag het volledige verhaal terug had gezien hier op Bokt. Kan me indenken dat zij anders juist gezien wordt als niet professioneel en straks beticht wordt van 'half werk' leveren door bokkers die hun eigen draai eraan gaan geven. Ik wens je succes Murosch! Hoop dat je vindt wat je zoekt!



Ja, dat is all in the game. En voorlopig zie ik dat nog niet gebeuren. Ik vind dit meer overkomen als 'jezelf alvast indekken'.

Je levert een dienst en wat de eigenaar daar dan mee doet is zijn of haar pakkie aan.


Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Ik vond de post ook niet heel netjes. Het is aan TS om te vertellen wat ze wil vertellen, het is immers haar paard! Als ik naar de dokter ga en ik vertel op t werk de helft van wat er met me aan de hand is dan gaat de dokter toch ook niet bellen dat ik niet alles gezegd heb?

Life is a balance of holding on, and letting things go…


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, ingetje3012, Jussem, naranja1, SentiBot, SuusvL en 54 bezoekers