Foto's van SGW Egypte met Melano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:41

Ik dacht het ook meteen toen ik de foto's zag *LOL* Heb je vantevoren een hoop verteld, maar hier heb ik niet aangedacht. Dat is voor mij al zo'n gewoonte geworden Haha!

Mooie foto's hoor! Mijn foto's van die training bij Alice zijn ook supergoed gelukt, maar ik heb op deze computer geen scanner Huilen Heb ook nog een foto van de laatste hindernis van de cross en door de finish Haha!

Ik weet trouwens nog niet of ik in diepenheim op de lijst sta, heeft iemand het programma toevallig al Verward Voor barchem sta ik op de wachtlijst...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:42

OK dankjewel. Ik zal morgen wel even bellen *LOL*

Ik heb me bij alletwee net voor de sluitingsdatum ingeschreven omdat het ongeveer 3 uur rijden is en ik eerst wel even wilde weten of hij het een beetje leuk vond Haha! Anders is het ook zo doelloos om 6 uur in de auto te gaan zitten...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers