Foto's van SGW Egypte met Melano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:36

sorry, wist nie dat het de eerste keer was

oke: volgende keer uitdraven, dan afstappen, singel losser, sperriem losser, kleedje op, en dan aan de hand uitstappen, dan keuren en er dan eventueel weer op/...
Laatst bijgewerkt door Merel Blom op 27-10-02 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Haha!


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:06

New-Forest"]
[quote="Merel Blom schreef:
sorry, wist nie dat het de eerste keer was

oke: volgende keer uitdraven, dan afstappen, singel losser, sperriem losser, kleedje op, en dan aan de hand uitstappen, dan keuren en er dan eventueel weer op/...


Misschien zie je het op de foto maar helemaal links zie je dat lange pad daar was het einde van de cross en dat had ik helemaal gestapt. Je ziet het niet op de foto maar op z'n kont ligt een deken. Ik kwam dus zo aanstappen en die DA zei zo van ja kom maar hier dus ik er heen en vroeg of ik moet afstappen en hij zei dat ik er wel op kon blijven zitten. Dus hij controleren en het was oke. Die DA weet toch wel wat die doet...

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties Party!!
[/quote]

Uh, je hoeft je niet aangevallen te voelen Gaaaap ..Het gaat er niet om hoelang je uitstapt, maar dat je er vanaf gaat. Dat die dierenarts zei dat je er op moch blijven zitten was op de vraag OF je er af moest voor het keuren, niet of je er na de finish af moest,... De deken was van mij geen commentaar maar als ik dat weg had gelaten in mijn stukje had iedereen gevraag waarom ik de deken er niet bij opnam..
Ten slotte: een paard komt uiteindelijk wel goed op adem als je erop blijft zittten, maar als gewichtheffer loop je ook liever uit na een inspanning zonder gewicht dan met...
Mijn commentaar was niet bedoeld om je af te kraken, maar je wat te leren, want dat gebeurd op het lagere niveau teweinig, er is alleen begeleiding voor de hogere klassen..

Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers