Gisteren ons nieuwe paardje gehaald: Dit is 'm!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 07:42

Hier onder zie je Levant ons nieuwe toppertje.
Het is een 8 jarige Gentleman x Amethist, nu nog zo vet als bagger maar we gaan flink met hem aan het werk hopelijk krijgen we die extra kilootjes er snel af!
[img]../upload/523/mvc-001f.jpg[/img]
[img]../upload/523/mvc-007f.jpg[/img]
[img]../upload/523/mvc-013f.jpg[/img]

Het is de bedoeling dat we vóór en ná foto's gaan maken dus over een paar weken zet ik deze er nog een keer op maar dan met recentere foto's erbij.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 08:44

Hij komt wel van Marktplaats maar het is niet die Zuidhorn waar ik eerst ben wezen kijken.
Deze is veel gaver!
Hij meet volgens het papier 1.69m zou je zo niet zeggen, ik vind het nu nog zo'n propje!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 08:51

Ook wel leuk om even te vermelden, dat hek wat je op de achtergrond ziet is van onze bak. Daar is één van onze Friezen, toen nog hengst, overheen gesprongen om bij zijn hengstige moeder die verderop stond te komen!

Toch een hek van +/- 1.50m! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 09:28

Klopt!

Maar ik heb geen bijrijdster nodig hoor!

Ik ga hem eerst eens naar mijn eigen hand zetten, ik persoonlijk vind het nu nog een beetje een verwend en drammerig mannetje!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 09:48

Ik ken hem natuurlijk nog maar nauwelijks, maar toen ik hem gisteren voordat ik hem op stal zette even zijn achterbeen wou insmeren (volgens mij heeft hij iets wat schimmel) liep hij bekant over me heen en niet één keer, nee gewoon tot drie , vier keer toe!
Ik heb hem een klap op zijn neus gegeven waardoor hij al gelijk zoveel meer respect toonde! Maar ook op de trailer is het nog een dramzakje, gewoon geen minuut willen stilstaan en constant lopen klauwen.

Maar ik ben blij te horen dat hij weinig aandacht kreeg, nou weet ik in ieder geval waar het aan ligt.

PS zijn oude eigenaresse was wel al 7 maanden zwanger hè?!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 10:14

Hé, wat leuk, wereldje is maar klein!!!

En wat ik boven al zei, het is een toppertje dat weet ik zeker!!!

Groetjes

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 10:52

Moet eerst nog met mijn andere paard eventjes 3 winstpuntjes in de B dressuur rijden, als het net zo gaat als de vorige keer, lukt dat misschien in 1 wedstrijd.
Dan kan hij de eerst volgende keer misschien al mee in de L.

Volgende maand zijn er bij Macroix in Amersfoort springwedstrijden en als hij een beetje zijn best doet kan hij daar misschien alvast een keertje oefen lopen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 11:55

Nee ik heb nog niks gesprongen met hem en ik wil ook daarnaast gewoon dressuren hoor!

Ik zie springbloed graag in de dressuurring rijden, vind ik altijd net wat mooiere knie-actie hebben!

Ik start NBVR

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 12:20

dressuur moet ik wel in het L, ik begreep dat Deborah hem ook L heeft gestart en aangezien ik met mijn vorige paard M2 ben geweest...

Volgens mij heeft Deborah hem niet gestart wat springen betreft, ze heeft geloof ik alleen wat onderlinge wedstrijdjes gesprongen. Dus dan moet ik gewoon in het B beginnen, net zo fijn eigenlijk die 5 winstpuntjes heb je zo bij elkaar en kan je toch even aan het vertrouwen werken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 07:32

Ik mag niet in de B starten...

De Zuidhorn waar ik ben wezen kijken was toch een eerlijk dier wat zich op het oog makkelijk liet bewerken. Degene waar ik ben wezen kijken stond in Bussum. We hebben er een bod op gedaan maar de volgende dag is er een handelaar langsgekomen en die heeft hem gelijk meegenomen, wij konden hem pas na een week halen ewn die mensen wilden hem zo snel mogelijk kwijt.

Hoe bedoel je eigenlijk "waar ga je allemaal starten of start je normaal" Ik start gewoon bij mij in de regio, als ik alle wedstrijden in Kootwijk, Bunschoten en Amersfoort meerijd ben ik al drie van de vier weken onder de pannen, lijkt me voorlopig genoeg!!!

Eerst maar eens een startkaart aanvragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers