Meeting Ruth (Tindra) en Levi!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Meeting Ruth (Tindra) en Levi!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 15:29

Gisteren was Ruth (Tindra) bij mij en Levi langsgekomen, want ze wilde Levi heel graag eens IRL zien (mij kende ze al Knipoog Haha! )
Het was heel gezellig, wat ook te lezen valt op verslag van de dag

Foto's mogen uiteraard niet ontbreken dus bij deze Haha! :

Ruth & Levi (Het paard en meisje die erbij lopen zijn ook van onze manege, die gingen even mee...)
Afbeelding

In het park
Afbeelding
Afbeelding

Levi Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Levi & ik
Afbeelding
Afbeelding

Ruth die de Friendlygame aan het 'spelen' is met Levi Lachen
Afbeelding
Afbeelding

Ze heeft ook nog een ander 'spel' gedaan (van Parelli de 7 games) maar dat staat niet op de foto...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 19:56

sonjabelgium schreef:
Die donkere lijkt sprekend op m'n nu 7maand oud veulie!!! Precies zo'n kopie en dat kolletje .... helemaal juist! Hoop dat die van mij precies zo uitgroeit ... En ... die manen zijn bij haar ook zo ... topjes beetje "vossig"


Wat leuk zeg, heb je daar een foto van??

Boogiegirl, ik weet nu niet precies hoe groot hij is, we hebben nog geen kans gehad hem op te meten. Ik denk dat hij nu 1.40m is...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 15:34

Mieke schreef:
Wat een droppie toch. Ineke, jij hebt echt een prachtige pony hoor, als ik eens in de buurt ben, kom ik ook graag eens met jullie kennismaken en friendly games doen..!


Je bent welkom hoor Pling

Die Schimmel heet Djazz en is een paard die ook in pension op de manege staat. Hij komt uit Rusland, heeft geen papieren. Pittig paard om te rijden...sterk en kan best wel eens gemeen bokken, maar in de omgang is hij best lief Lachen

Hij is nu 1.40m ongeveer, ik heb hem nog niet opgemeten sinds eind mei (toen was ie 1.37m)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 27 bezoekers