Fjord met lange manen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 15:47

[img]../upload/363/dk.gif[/img]<br>
Deze vond ik ook nog ergens op internet. Ik vind het wel wat hebben bij een Fjordje hoor. Het is een keer wat anders en het lijkt lekker stoer. Bovendien zie je dan nog beter hoeveel kleuren haar Fjorden in hun manen hebben zitten. Wit, creme, bruin en zwart.
Nu is het de laatste tijd zo dat IJsco alleen witte en cremekleurige manen-haren verliest de laatste tijd, sinds ze haar zomervacht krijgt. Aan een kant worden de manen zwarter en zwarter doordat het witte er tussenuit valt. Heel apart om te zien. Weet iemand toevallig hoe dit komt?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 15:59

Aaaaaaaaaaaaaaaah visje, ik weet het al!!!
Sinds IJsco weet dat ik de Fell Pony ga rijden als ze zelf terug moet naar de eigenaars blijven er alleen zwarte manen over.
Agossie Verdrietig Knipoog Hoe vertederend, die probeert dus op een Fell Pony te lijken *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 16:08

Zo, leuk Fjordje heb je dan Roos! Hoewel..FjordJE, Kanjer is boven de 1.50 toch? Maar ik vond deze ook heel erg mooi dus dan zal Kanjer ook wel mooi zijn. Je hebt geen foto's van hem he?
Spring je ook met Kanjer trouwens?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 16:18

Ik heb bij Algemeen een berichtje voor je geplaatst.
En Fonnie: Fjorden kunnen vanalles wel hoor, als ze maar willen Schijnheilig Ik spring met mijn Fjord ook bijna elke week, dat is dan niet hoog, 70 cm ofzo, maar ze vindt het wel heel erg leuk en nou is IJsco niet de meest lenige en atletische Fjord die ik ken dus ik sta er niet van te kijken dat ze ook hoog kunnen springen. Kijk maar eens het openingsplaatje op http://www.fjordstudbook.com !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 16:21

Alsjeblieft. Gewoon doen alsof dat jouw Kanjer is Knipoog Ssssssssssssssssst Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 17:00

Verward Roos, snap jij dat nou? }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 20:46

Ja het gaat natuurlijk om de Fjord. Maar ik geloof ook niet dat de zit van de ruiter de Fjord hindert, zo ziet het er niet uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers